USD26.5389

Дорого. Бо підхід — науковий

Коли будуть у Рівному велосипедні доріжки — ніхто вам не скаже. Бо з науковим підходом, до якого вдалася міська влада, тільки на підрахунки — де їх прокласти і скільки маршрутів потрібно — буде витрачено майже сто тисяч гривень і не один місяць. За таке дослідження взялися у Національному університеті водного господарства та природокористування.

Ще торік громадські активісти безкоштовно розробили схему велошляхів, щоб з будь-якого району можна було безпечно дістатися центру міста. Волонтери тоді навіть виклали свою концепцію в мережу Інтернет для обговорення. Коли на сесії виникло питання про виділення 99 тисяч гривень на таку ж роботу, деякі депутати почали обурюватись.

Сергій Паладійчук, депутат міськради:

— Та я сам готовий стояти на перехресті і рахувати автомобілі. Навіщо платити за одне дослідження таку велику суму? Тим більше, що ніхто не буде робити доріжки терміново, а місту ще треба зиму якось пережити.

Однак міський голова вважає, що вивчати транспортні потоки все ж повинні професіонали. І запевняє, що наступного року в Рівному уже будуть окремі смуги для велосипедів. На розвиток велоінфраструктури Володимир Хомко обіцяє “вибивати” з бюджету по 500 тисяч гривень щороку.

Читайте также:

В России убили активиста после вопроса о любви к Путину

Володимир Хомко так аргументує свою позицію:

— До мене часто звертаються велосипедисти, які хочуть безпечно пересуватися по місту, а не просто їздити по тротуарах. Я й сам інколи можу покататися, але роблю це нечасто, бо перехожі на вулицях впізнають і зупиняють з різними проханнями. Так що проблеми велосипедистів я дуже добре розумію. Дослідження має стати основою для повноцінного проекту.

Читайте также:

Летальному оружию быть: в США приняли громкое решение по сдерживанию агрессии России

Олександр Ткачук, завідувач кафедри міського будівництва та господарства, запевняє, що візьмуться за справу, щойно отримають технічне завдання від управління житлово-комунального господарства міста:

— Ініціатива волонтерів — це дуже добре, однак у своїй схемі вони не врахували багато нюансів: інтенсивність руху пішоходів і транспорту, ширину вулиць та інші важливі моменти.

Щоб визначити, де найкраще і найбезпечніше прокласти велодоріжки або велосмуги, недостатньо просто провести по карті лінію із точки А в точку Б, потрібне справді ґрунтовне дослідження. Комусь доведеться поступитися місцем — або автомобілям на дорозі, або перехожим на тротуарі, десь взагалі потрібно буде зайти у зелену зону. Чим ретельніше ми вивчимо ситуацію, тим краще для усіх. А вже на основі дослідження можна буде розробити детальну схему, винести проект на громадське обговорення і вже потім облаштувати доріжки.

До речі, перші велосипедні доріжки, але тільки для катання у межах парку, мають з’явитися до кінця року в мікрорайоні “Ювілейний”.

Джерело: “Рівне Вечірнє”.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В управлении государством главное – соблюдать все формальности, а на мораль можно и не обращать внимания. "

© Марк Твен

Про скасування недоторканності народних депутатів

Хуже вымирания: Украине грозит новая катастрофа

Коли замість реформи виходить Буратіно

Визит Волкера в Украину: о чем спецпредставитель США будет говорить с Порошенко

Эксперт: Если вы поверите Саакашвили, то в Украине начнется гражданская война!

“Роснефть” помогает Кремлю бить горшки с Ираком и Турцией – блогер

Рабы: как на Донбассе маскируют россиян под украинцев

Синий кит вернулся? Под Винницей находят повешенных подростков

Вывезти оппозиционера из России намного легче, чем вывести Россию из оппозиционера

Саакашвили под окнами Луценко: «Юра, хватит страдать х…ней»

Прогулки пешком: худеем и забываем о депрессии за месяц

17 жовтня – початок процедури імпічменту

Назван очень влиятельный политик из ЕС, который поможет Украине

У Вінницькій обласній Раді ініційовано створення Наглядової ради для КП «Вінницяоблтеплоенерго»

Сестра рассказала о состоянии жертвы Зайцевой

Почему я за полную отмену депутатской неприкосновенности – правозащитник

Коррупция в Украине: как на самом деле «пилят» кредиты

Як президентський законопроект зриває скасування недоторканності

Андрей Николаенко: В Европе практически нет проукраинских политиков

Годовщина теракта на Дубровке: провал спецслужб и 130 погибших