USD26.9136

У Міноборони пояснили, чому доводиться купувати стару бронетехніку за кордоном

Про це написав на своїй сторінці в Фейсбук український волонтер, радник президента Юрій Бірюков.

“Останні дві доби знову пішов “розгін” теми про склади бронетехніки. [Мовляв] вони у нас повні-повнесенькі, але генерали-корупціонери не хочуть цю техніку відновлювати (…). Все це розганяють ті, хто не має навіть приблизного розуміння того, що це таке – техніка на консервації. Так вже склалося, що і я, і Nelly Stelmakh, мали стосунок до спроб розконсервації. Два десятки БТР-70 зі складу в Артемівську, десяток БТР-80 зі складу під Миколаєвом”, – написав Бірюков.

 

За його словами, можна перебрати законсервований БТР до гвинтика, але толку не буде.

“Коробок від БТР дійсно багато. 70-ки, рідше 80-ки, іноді 60-ки. Багато корпусів БРДМ. Але всередині все – тухле. Якщо БТР простояв 30 років під відкритим небом – то це просто велика купа непотрібного і нежиттєздатного металу. І після величезної роботи по відновленню – він проїде 200-300 км і здохне. Причини: якість запчастин, відсутність запчастин, відсутність технологій і фахівців. Це все – техніка 60-х, 70-х років. Стара і дохла”, – написав Бірюков.

За словами волонтера, знайти сучасні деталі для ремонту старої техніки непросто і дорого.

Читайте также:

Абсурд Фемиды: украинский суд отметился интернет-невежеством

Наприклад, експеримент з поставкою нових дизельних двигунів УТД-20 на БТР-70 з тріском провалився і тепер два десятки модернізованих БТР-70 стоять “мертвим вантажем” у 25-ій ВДВ, пише Бірюков.

“А давайте поставимо на БТР-70 імпортний двигун?! Давайте! Купіть! Подолайте негласне ембарго, домовтеся з Iveco/Mercedes/Deutsch. (…) У нас є виробництво двигунів? Немає. У нас можливо розгорнути виробництво двигунів? Напевно можна, у довго-строковій перспективі це точно буде зроблено. Терміни вимірюються роками, таке виробництво не запустити за 2-3 місяці”, – пише радник президента.

“Мерзенний Спартан, не менш спірний Барс, Кугуар – чому виникли ці машини? Хтось хоч намагався зрозуміти? А насправді з’ясовується, що це чи не єдиний шлях зараз дістати техніку з двигуном – купити перероблений і недосконалий готовий екземпляр”, – заявляє Бірюков.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"У нас начинается тяжелый период жизни: парламентские, затем еще страшнее - президентские выборы"

© А.Лукашенко

Эксперт пояснил, кто тормозит бизнес и отпугивает инвесторов в Украине

НАБУ займется новым расследованием коррупции министра инфраструктуры

В Украине придумали способ зарабатывать на газе миллиарды

Это же бизнес, Вова. И даже не порнобизнес, а куда опаснее – журналист

В Одессе кинули за решетку экс-лидера «Правого сектора»

Кремль обречен: нельзя из кубиков с буквами Х, У и Й сложить слово МИР – Казанский

Боже упаси: Саакашвили пояснил, почему не собирается становиться президентом Украины

Предлагаю “темники” для “порохоботов” по последнему социологическому опросу, – политолог

Срочно! В столичном метро паника, поступают странные звонки

Разборки мафии: волонтер предупредил о репрессиях в «ЛНР»

На тлі перевороту в “ЛНР” почалася махновщина, – Бочкала

Украинский суддя-взяточник пошел войной на молдавского президента

Черная пятница: опубликованы фото кошмара продавцов

Картинка, которую можно разбирать на семинаре по манипуляциям. ФОТОФАКТ

Макияж на Новый год: самые смелые варианты праздничных образов

Эколог выбрал самые «зеленые города Европы»: на каком месте Киев

Атака на політиків. Соломатіна пояснила, чому НАЗК потребує термінового перезавантаження

Украинским автовладельцам готовят новое ярмо

Неспортивное поведение: звезду Реала и Милана приговорили к 9 годам тюрьмы

Призыв в армию: кому не грозит служба