USD27.1246

Укравтодор очолив польский екс-міністр

Уряд призначив Славоміра Новака новим керівником Державного агентства автомобільних доріг України.

Про це на засіданні Уряду сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Виконуючим обов’язки керівника Укравтодору пропоную призначити Славоміра Новака. Автодор потребує міжнародних знань. В Україні мають бути створені сучасні дороги, автобани. Фаховий рівень автодору має бути підвищений. Це екс-міністр інфраструктури Республіки Польща», – сказав Гройсман.

Як пише у Фейсбуці міністр інфраструктури Володимир Омелян, Новак – колишній міністр транспорту Польщі. Він очолював міністерство протягом двох років (2011-2013). Перед цим С.Новак очолював виборчий штаб кандидата в Президенти Польщі Б.Комаровського, був членом Сейму (2001-2005).

“С.Новак має надзвичайно великий досвід як управлінський, галузевий, так і політичний. Ця людина входила до близького кола Президента Польщі Б.Коморовського – великого друга України”, – зазначає міністр.

Читайте также:

Между Украиной и Польшей назревает громкий конфликт

Як він наголосив, протягом десятиліть компанія Укравтодор була джерелом корупції, об’єктом нарікань і зрештою – навіть глузування з боку громадян. Україна входить в еру нових доріг, нової інфраструктури, що має дати державі – зростання економіки, громадянам – безпеку, комфорт та нові стандарти життя.

“Не можна будувати нові дороги старим заіржавілим катком. Не можна перетворити Укравтодор на сучасну швидку європейську компанію, послуговуючись пост-радянським мисленням. Європейський керівник має наповнити Укравтодор європейським змістом”, – наголосив урядовець.

Омелян розповів подробиці корупційного скандалу у Польщі за участі Новака: “Причиною скандалу навколо постаті С.Новака в Польщі став годинник вартістю $3,5 тис. І він у суді відстояв своє чесне ім’я згодом! Скандал в Польщі закінчився відставкою С.Новака з посади. В українських реаліях це взагалі історія фантастична. На сьогодні вона закрита”.

Читайте также:

Суд відправив Насірова під варту з альтернативою внесення застави в 100 млн грн

Як він зазначає, міністерство інфраструктури стало першим, яке залучило незалежний високопрофесійний менеджмент з іноземним досвідом до управління державними монополіями: Укрзалізницею, Укрпоштою та Укравтодором.

Тільки шляхом швидких реформ, які здіснюються за європейським досвідом та європейською ментальністю, можна зробити прорив вперед.

“Україна не має часу робити реформи step by step. Нам потрібні не кроки, а стрибки з жердиною. Єдиний шанс – високопрофесійне незаангажоване керівництво державних компаній”, – резюмує міністр.

 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Для политиков реформы – это во-вторых, а может даже в-третьих. Любой ценой удержать себя во власти – вот что для них во-первых."

© Олег Попцов

Набить морду Путину, — Кох

У чому небезпека “закону Чорновол”

Новые санкции США: стала известна реакция Москвы

Страх Лукашенка, — Портников

Коли ж уже нарешті з’являться нові українські політики?

“Зачем они нам тут?” Переселенцы из АТО отказались принимать эвакуированных из Балаклеи

В Одессе наблюдали загадочные волны (видео)

Савченко засобиралась в гости к Путину

Украина перейдет на летнее время завтра

Третий путинский поход, — Пионтковский

У Львівській ОДА похвалилися результатами очищення Львова від сміття

Коли повернуться окуповані території Донеччини та Луганщини – думка

Нардепу светит срок за антиукраинские высказывания

Печеньки Госдепа. Зачем Лукашенко срочно позвали в США? — журналист

Ізраїль перешкоджає встановити мир в регіоні – ООН

Крымское предательство глазами очевидца. Что рассказал Грач

Вороненков знал о связях «Беркута» с РФ во время Майдана – Пономарев

Російський інтерес в забороні “грального бізнесу”, — політолог

Донецька “Конча-Заспа”: колись тут жило 2000 жителів. ФОТО

ДТЭК признал, что уголь в формуле “Роттердам+” не соответствует нормам внешних рынков