USD27.6298

Веловінниця-2018: чиновники на байках, міський велопрокат і велошколи для леді

Вже у 2018 році вінницькі чиновники пересядуть на велосипеди, у місті всюди з’являться велопарковки, муніципальний велопрокат та велошкола для жінок, де навчатимуть їздити на байком як леді. Будувати такі сміливі плани місту дозволив грант в розмірі близько 7,5 мільйона гривень, який нещодавно отримала Вінниця від Швейцарського бюро співробітництва в Україні.
18 грудня в приміщенні іHUB відбулася презентація попереднього проекту розвитку велоінфраструктури та його обговорення за участю городян, котрі цікавляться та пропагують велорух у місті.

розвиток міської велоінфраструктури (встановлення 30-ти велопарковок біля шкіл, лікарень, інших бюджетних установ);
велосипеди в муніципалітеті (закупівля 40 велосипедів для працівників муніципалітету та комунальних підприємств);
муніципальний велопрокат (встановлення переважно на правобережжі міста станцій на 150 паркомісць зі 120-ма велосипедами);
муніципальна велошкола та промоція (навчання дітей як їздити на велосипеді, а також курси для жінок – як залишатися леді, сидячи на байку).
Під час презентації проекту учасниками зустрічі відбулося обговорення усіх чотирьох його компонентів. Обговорення тривало у форматі «світового кафе» – кожен міг внести свої пропозиції та зауваження, котрі під час реалізації проекту мають бути враховані.

Чиновник як велосипедист
Чи не найбільш цікавим пунктом програми стали велосипеді в муніципалітеті. Спеціально для цього у Вінницькій міськраді опитали понад 700 працівників, з яких 200 відповіли, що готові їздити велосипедами, якщо їх закуплять. Ще три сотні респондентів відповіли, що готові пересісти на велосипеди, якщо на роботі будуть створені умови – душові та перевдягальні.

Читайте также:

ПРОИСШЕСТВИЯ Звільнені по «закону Савченко» вбивці вчинили розбій на Вінниччині

Мені би дуже хотілося їздити на велосипеді на роботу. Свого часу, у 2010 році я жив у Казахстані в Алмати і пробував їздити велосипедом. Там абсолютно жодної інфраструктури не було для цього. У 2012 році жив у Новосибірську – там трошки краща ситуація, але все ж було важко. І ось в 2014 році ми з сім’єю повернулися до Вінниці. Одразу ж придбали велосипеди собі і дітям. На тому контрасті Вінниця просто здалася надзвичайно розвиненою в плані велоруху. Так, не все у нас ідеально, але ми рухаємося впевнено. І той план – 85 кілометрів велодоріжок до 2020 року – дуже амбітний, та все ж виконати його ми дуже стараємося.

Читайте также:

Европейський стандарт у Вінниці

Крім того, зі Швейцарським бюро співробітництва Вінниця вже має
спільний проект – це сучасна альтернативна котельня на вулиці Баженова та реновація значної частини тепломереж. Коли говорили про наступний грант, то швейцарські колеги сказали, що дуже би хотіли зробити щось таке, що почало би змінювати свідомість людей. Розвиток велосипедного руху – саме така річ, – сказав заступний міського голови Владислав Скальський, котрий також брав участь в напрацюванні ідей до проекту.

Під час обговорення цього компонету, було запропоновано організувати якісне обслуговування для цих чотирьох десятків велосипедів:
облаштувати окремий паркінг
облаштування душової та роздягальні, аби службовці не бруднили робочий одяг та не порушували дрескод
встановити відповідне маркування, яке би визначало, що це велосипеди саме із муніципалітету (наприклад, значок Вінницької міської ради)
дозволити використовувати велосипеди лише у службовий час.
– Так, чиновник не буде забирати цей велосипед додому. Бо на всіх не вистачить. Тому працівники мерії та комунальних підприємств можуть використовувати байки у робочий час, якщо потрібно поїхати на якусь зустріч, – розповіла директор Інституту розвитку міст Аліна Дяченко.

За попередніми підрахунками, планується для муніципалітету придбати 40 велосипедів – 32 звичайних та 8 електробайків.
Муніципальний велопрокат
Півтора десятка модульних станцій, на кожній – по 10 паркомісць та по 8 велосипедів планується обладнати до кінця 2018 року. Попередньо, криті станції розташовуватимуться у різних частинах міста, переважно – на правому березі міста. Таким чином велосипеди поступово мають стати частиною громадського транспорту: взявши на прокат велосипед в одній частині міста його можна буде залишити в іншій на сеціальній парковці.

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политик – это человек, который пожертвует вашей жизнью за свою родину."

Двух украинцев осудили на 25 лет за контрабанду кокаина в США

Российский журналист назвал Трампа «проституткой»

Решение Международного суда ООН в Гааге будет иметь катастрофические последствия для РФ

Боевики обстреляли копов на Донетчине

Захарченко оправдал убийства украинцев “любовью к землякам”

Новинки авторынка: на чем будут ездить украинцы в 2017 году

Украинцы остаются без лекарств

Большинство американцев считает, что Кремль вмешался в предвыборную компанию в США

Успели… Прибалтийские страны подписали военные соглашения с США

Россия выбрала курс на противостояние, а не сотрудничество, – глава Пентагона

Завещание Обамы: никогда не верьте русским! — блогер

Трамп не будет делать России никаких подарков, – эксперт

Против Трампа подали иск в суд

Лавров разродился новой побасенкой, про то, как американские дипломаты переодевались в женщин

Опять врет. Американский дипломат ответил на заявление Лаврова

Шесть уровней коррупционной контрреволюции в Украине

Важко хворий суддя “зцілився” від запитань журналістів. ВІДЕО

Невзоров: “У украинцев и без Трампа хватит собственных сил”

Подборка блогожаб и фотоприколов от UAINFO за 17 января

Навіщо Байден приїздив до України