USD26.2372

Веловінниця-2018: чиновники на байках, міський велопрокат і велошколи для леді

Вже у 2018 році вінницькі чиновники пересядуть на велосипеди, у місті всюди з’являться велопарковки, муніципальний велопрокат та велошкола для жінок, де навчатимуть їздити на байком як леді. Будувати такі сміливі плани місту дозволив грант в розмірі близько 7,5 мільйона гривень, який нещодавно отримала Вінниця від Швейцарського бюро співробітництва в Україні.
18 грудня в приміщенні іHUB відбулася презентація попереднього проекту розвитку велоінфраструктури та його обговорення за участю городян, котрі цікавляться та пропагують велорух у місті.

розвиток міської велоінфраструктури (встановлення 30-ти велопарковок біля шкіл, лікарень, інших бюджетних установ);
велосипеди в муніципалітеті (закупівля 40 велосипедів для працівників муніципалітету та комунальних підприємств);
муніципальний велопрокат (встановлення переважно на правобережжі міста станцій на 150 паркомісць зі 120-ма велосипедами);
муніципальна велошкола та промоція (навчання дітей як їздити на велосипеді, а також курси для жінок – як залишатися леді, сидячи на байку).
Під час презентації проекту учасниками зустрічі відбулося обговорення усіх чотирьох його компонентів. Обговорення тривало у форматі «світового кафе» – кожен міг внести свої пропозиції та зауваження, котрі під час реалізації проекту мають бути враховані.

Чиновник як велосипедист
Чи не найбільш цікавим пунктом програми стали велосипеді в муніципалітеті. Спеціально для цього у Вінницькій міськраді опитали понад 700 працівників, з яких 200 відповіли, що готові їздити велосипедами, якщо їх закуплять. Ще три сотні респондентів відповіли, що готові пересісти на велосипеди, якщо на роботі будуть створені умови – душові та перевдягальні.

Читайте также:

На кількох вінницьких перехрестях облаштують “оксамитовий переїзд” через трамвайні колії

Мені би дуже хотілося їздити на велосипеді на роботу. Свого часу, у 2010 році я жив у Казахстані в Алмати і пробував їздити велосипедом. Там абсолютно жодної інфраструктури не було для цього. У 2012 році жив у Новосибірську – там трошки краща ситуація, але все ж було важко. І ось в 2014 році ми з сім’єю повернулися до Вінниці. Одразу ж придбали велосипеди собі і дітям. На тому контрасті Вінниця просто здалася надзвичайно розвиненою в плані велоруху. Так, не все у нас ідеально, але ми рухаємося впевнено. І той план – 85 кілометрів велодоріжок до 2020 року – дуже амбітний, та все ж виконати його ми дуже стараємося.

Читайте также:

На скандальному вінницькому кладовищі встановили хрест та освятили його

Крім того, зі Швейцарським бюро співробітництва Вінниця вже має
спільний проект – це сучасна альтернативна котельня на вулиці Баженова та реновація значної частини тепломереж. Коли говорили про наступний грант, то швейцарські колеги сказали, що дуже би хотіли зробити щось таке, що почало би змінювати свідомість людей. Розвиток велосипедного руху – саме така річ, – сказав заступний міського голови Владислав Скальський, котрий також брав участь в напрацюванні ідей до проекту.

Під час обговорення цього компонету, було запропоновано організувати якісне обслуговування для цих чотирьох десятків велосипедів:
облаштувати окремий паркінг
облаштування душової та роздягальні, аби службовці не бруднили робочий одяг та не порушували дрескод
встановити відповідне маркування, яке би визначало, що це велосипеди саме із муніципалітету (наприклад, значок Вінницької міської ради)
дозволити використовувати велосипеди лише у службовий час.
– Так, чиновник не буде забирати цей велосипед додому. Бо на всіх не вистачить. Тому працівники мерії та комунальних підприємств можуть використовувати байки у робочий час, якщо потрібно поїхати на якусь зустріч, – розповіла директор Інституту розвитку міст Аліна Дяченко.

За попередніми підрахунками, планується для муніципалітету придбати 40 велосипедів – 32 звичайних та 8 електробайків.
Муніципальний велопрокат
Півтора десятка модульних станцій, на кожній – по 10 паркомісць та по 8 велосипедів планується обладнати до кінця 2018 року. Попередньо, криті станції розташовуватимуться у різних частинах міста, переважно – на правому березі міста. Таким чином велосипеди поступово мають стати частиною громадського транспорту: взявши на прокат велосипед в одній частині міста його можна буде залишити в іншій на сеціальній парковці.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Власть чаще переходит из рук в руки, чем от головы к голове."

Президент без планів. Порошенко на полях ООН

Воздвижения Креста Господня 2017: история и традиции праздника

Огризко: Світ має розуміти, на що здатна Москва, якщо її не стримувати

Бесплатно и с уважением: водитель маршрутки поразил отношением к воинам

Дві головні вимоги України щодо миротворчої місії ООН

Родители просят спасти сына от невиданной в Украине болезни: фото

Чего ждать от встречи Порошенко и Трампа

День рождения Брижит Бардо: интересные факты об актрисе

Миротворці і агресор

Эти методы помогут ребенку выучить таблицу умножения

Калашников и культ убийства в РФ

Издевательства, побои и грабеж: вся правда о популярной секте Владимира Мунтяна

Дело Шеремета: копы приняли очень странное решение

Россия – страна правового беспредела

Пожар в лагере Одессы: ответственность за трагедию повесили на сироту

Підводні камені миротворчої місії ООН

Три “мирных плана” президента Порошенко

Крымский капкан

На учениях “Запад-2017” решается две задачи

“Если бы не наш доблестный вертолет… ” или Песня Минобороны на ближайший месяц