USD26.3045

Веловінниця-2018: чиновники на байках, міський велопрокат і велошколи для леді

Вже у 2018 році вінницькі чиновники пересядуть на велосипеди, у місті всюди з’являться велопарковки, муніципальний велопрокат та велошкола для жінок, де навчатимуть їздити на байком як леді. Будувати такі сміливі плани місту дозволив грант в розмірі близько 7,5 мільйона гривень, який нещодавно отримала Вінниця від Швейцарського бюро співробітництва в Україні.
18 грудня в приміщенні іHUB відбулася презентація попереднього проекту розвитку велоінфраструктури та його обговорення за участю городян, котрі цікавляться та пропагують велорух у місті.

розвиток міської велоінфраструктури (встановлення 30-ти велопарковок біля шкіл, лікарень, інших бюджетних установ);
велосипеди в муніципалітеті (закупівля 40 велосипедів для працівників муніципалітету та комунальних підприємств);
муніципальний велопрокат (встановлення переважно на правобережжі міста станцій на 150 паркомісць зі 120-ма велосипедами);
муніципальна велошкола та промоція (навчання дітей як їздити на велосипеді, а також курси для жінок – як залишатися леді, сидячи на байку).
Під час презентації проекту учасниками зустрічі відбулося обговорення усіх чотирьох його компонентів. Обговорення тривало у форматі «світового кафе» – кожен міг внести свої пропозиції та зауваження, котрі під час реалізації проекту мають бути враховані.

Чиновник як велосипедист
Чи не найбільш цікавим пунктом програми стали велосипеді в муніципалітеті. Спеціально для цього у Вінницькій міськраді опитали понад 700 працівників, з яких 200 відповіли, що готові їздити велосипедами, якщо їх закуплять. Ще три сотні респондентів відповіли, що готові пересісти на велосипеди, якщо на роботі будуть створені умови – душові та перевдягальні.

Читайте также:

У Вінниці відбувся майстер-клас з виготовлення дерев любові для військових

Мені би дуже хотілося їздити на велосипеді на роботу. Свого часу, у 2010 році я жив у Казахстані в Алмати і пробував їздити велосипедом. Там абсолютно жодної інфраструктури не було для цього. У 2012 році жив у Новосибірську – там трошки краща ситуація, але все ж було важко. І ось в 2014 році ми з сім’єю повернулися до Вінниці. Одразу ж придбали велосипеди собі і дітям. На тому контрасті Вінниця просто здалася надзвичайно розвиненою в плані велоруху. Так, не все у нас ідеально, але ми рухаємося впевнено. І той план – 85 кілометрів велодоріжок до 2020 року – дуже амбітний, та все ж виконати його ми дуже стараємося.

Читайте также:

«Довгі ночі короткого метру»: у Вінниці розпочинається «Французька весна»

Крім того, зі Швейцарським бюро співробітництва Вінниця вже має
спільний проект – це сучасна альтернативна котельня на вулиці Баженова та реновація значної частини тепломереж. Коли говорили про наступний грант, то швейцарські колеги сказали, що дуже би хотіли зробити щось таке, що почало би змінювати свідомість людей. Розвиток велосипедного руху – саме така річ, – сказав заступний міського голови Владислав Скальський, котрий також брав участь в напрацюванні ідей до проекту.

Під час обговорення цього компонету, було запропоновано організувати якісне обслуговування для цих чотирьох десятків велосипедів:
облаштувати окремий паркінг
облаштування душової та роздягальні, аби службовці не бруднили робочий одяг та не порушували дрескод
встановити відповідне маркування, яке би визначало, що це велосипеди саме із муніципалітету (наприклад, значок Вінницької міської ради)
дозволити використовувати велосипеди лише у службовий час.
– Так, чиновник не буде забирати цей велосипед додому. Бо на всіх не вистачить. Тому працівники мерії та комунальних підприємств можуть використовувати байки у робочий час, якщо потрібно поїхати на якусь зустріч, – розповіла директор Інституту розвитку міст Аліна Дяченко.

За попередніми підрахунками, планується для муніципалітету придбати 40 велосипедів – 32 звичайних та 8 електробайків.
Муніципальний велопрокат
Півтора десятка модульних станцій, на кожній – по 10 паркомісць та по 8 велосипедів планується обладнати до кінця 2018 року. Попередньо, криті станції розташовуватимуться у різних частинах міста, переважно – на правому березі міста. Таким чином велосипеди поступово мають стати частиною громадського транспорту: взявши на прокат велосипед в одній частині міста його можна буде залишити в іншій на сеціальній парковці.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Все политики делятся на два класса: те кто прикрываясь добром творят зло, и тех кто творит зло не прикрываясь ничем."

В США придумали, как не пустить Трампа на родину (видео)

Политолог: Отставка Кутового – это качественно новый уровень для украинского политикума

Визовый режим с Россией: Захарова намекнула на удар по украинцам

Чи скасовує США війському допомогу Україні

Громкая отставка министра: первые подробности

Влада Білорусі взяла курс на розпалювання антиукраїнських настроїв, – нардеп. ВІДЕО

Агрессия России в Украине: разведка США сделала неутешительный прогноз

Мовні квоти знищать саму концепцію великих каналів, – експерт

Ядерная “пустышка”: почему КНДР не под силу устроить апокалипсис, — блогер

Главное за день: отставка одиозного министра и принятие закона о квотах на ТВ

Только с позиции силы: с кем в Украине нельзя искать компромисса

С перепуга Москва начала наступать, — эксперт

Британцы почувствовали, что такое животный страх, — блогер

“Ощадбанк” готовит замену российской программе 1С

Рабинович: “Я буду бороться за то, чтобы каждый украинский политзаключенный вернулся домой”

Старый-новый враг Кремля, — журналист

“Іх там нєт”, — історик

“Сырок, хлеб и кефир”: соцсети покорил флешмоб, который запустил одиозный нардеп (фото)

На пост главы Государственного бюро расследования продвигают человека Порошенко – иностранные СМИ

Скрестить правду с кремлевской пропагандой не выйдет, — военный эксперт