USD28.2033

Авіабудування України – деградація продовжується

На сьогодні в Україні лишились тільки залишки колишньої могутності СРСР — авіаційної та ракетної промисловості. Починаючи з 2005-го року українська влада не тільки не підтримує авіабудівну галузь, яка залишилося від СРСР і збереглася в Україні генеральним конструктором П.В. Балабуєвим у найважчі 1990-і роки, а навпаки, разом з керівництвом ДП «Антонов» докладає всіх зусиль щоб вона зникла.

Більш докладно про реальний стан авіабудівної галузі України, а не те що піарить в ЗМІ на протязі останніх 11 років керівництво ДП «Антонов», автор виклав у статті «Руйнування авіабудівної галузі України» (див. В Гугл), а тут будуть наведені лише деякі конкретні приклади. Щоб розуміти про що йде далі мова прошу спочатку почитати зазначену статтю. Дякую.

Постійно, починаючи з 2005 року Президентам, Прем’єр-Міністрам, Міністрам, депутатам України надавалась інформація про реальний стан справ та руйнування авіабудівної промисловості – ніякої реакції, в основному піарилися на фоні того, що було створено за часів СРСР.

Навесні 2014 року автором та Меренковим С.В. знову було направлено багато матеріалів про стан авіаційної галузі особисто в.о. Прем’єр-Міністра Яценюку А.П., депутатам, кандидатам в президенти та опубліковано в ЗМІ. З великими потугами це спрацювало і Ківа Д.С. 26.05.14 року був звільнений посади президента – генерального конструктора, але продовжував платити чиновникам і надалі керувати ДП «Антонов». 1.08.2014 року на посаду в.о. президента ДП «Антонов» урядом був призначений Меренков С.В., але Ківа Д.С. та налаштовані ним працівники не допустили його на державне підприємство. Згодом шляхом найнятих за кошти ДП «Антонов» юристів, куплених рішень судів та хабарі Ківа Д.С. повернувся на посаду президента-генерального конструктора.

Зрозумівши що в Уряд звертатися марно автор на початку 2015 року почав «бомбардирувати» Главу Адміністрації Президента України Ложкіна Б.Є., керівника фракції БПП в Верховній Раді Луценка Ю.В. та інших впливових депутатів з проханням доповісти Президенту про кризовий стан авіаційної галузі України.

Відкритий лист

Президенту України Порошенко П.О.

Шановний пане Президент!

Україні від СРСР залишилась потужня авіаційна галузь, що будувала до 250 літаків (Ан-24, Ан-26, Ан 32, Ан-124, Ту-134, Ан-72, Ан-74 та їх модифікації) щорічно. В скрутні 1990-роки генеральний конструктор Балабуєв П.В. створив авіакомпанію «Руслан» (зараз «Авіалінії Антонов»), яка заробляє кошти на міжнародних ринках вантажних перевезень. За рахунок цих коштів була збережена авіаційна галузь України і створено декілька типів нових літаків: Ан-70, Ан-140, Ан-148 та багато інших досягнень.

Авіаційна галузь України почала стрімко деградувати з 2005 року, відколи на посаду генерального конструктора був призначений Ківа Д.С. В останні роки в галузі йде імітація діяльності, нічого нового давно не розробляється, а в ДП «Антонов» іде суцільна дезінформація керівництва та громадян України про справжній стан речей. Наприклад в 2010-2013 роках як досягнення світового масштабу підносились в ЗМІ викатка недоробленого фюзеляжу літака Ан-70, який будували 11 років, показ в Парижі літака Ан-70 збудованого 20 років тому, заміна двигуна на одному дослідному літаку Ан-2 створеному більше 60-років тому назад.

Кошти, які заробляє за кордоном створена Балабуевим П.В. авіакомпанія, а також контракт з НАТО (а це сотні мільйонів доларів за час перебування Ківи Д.С. на посаді) ідуть не на розвиток авіабудування України, а виключно на кармани і хабарі, щоб довше втриматись на «хлібному місці».

Якщо терміново не змінити керівництво ДП «Антонов» та не навести порядок в цій важливій для Україні галузі, то незабаром з нею можна буде попрощатись.

Шановний пане Президент!

Прошу Вас надати мені можливість доповісти особисто Вам або на РНБО про реальний стан справ в авіаційній галузі України, так як я в 2014 році надавав матеріали в Уряд, але ніяких змін на краще так і не відбулося. Складається враження, що не Уряд керує ДП «Антонов», а навпаки. Умови конкурсу, який зараз планує провести Уряд на посаду президента ДП «Антонов», налаштовані під конкретних чиновників.

Більше про реальний стан авіабудівної галузі див. в Додатку: «Руйнування авіаційної галузі України»-7 сторінок. З повагою А. Вовнянко,

Згодом автор отримав 2 листи від заступника Глави Адміністрації Президента України Шимківа Д.А. Ось один з них.

Читайте также:

Драка и перестрелка: веселое застолье бойцов “Азова” закончилось больницей

Pismo-SHimkiva

Pismo-Vovnyanku

Pismo-Vovnyanku2

Автор направив повторні листи.

Главі Адміністрації Президента України Б. Є. Ложкіну

Народному депутату України Ю. В. Луценко

Шановний Борис Євгенович!

Шановний Юрій Віталійович!

В березні цього року я направляв на Вашу адресу Відкритий лист до Президента України П. О. Порошенка про катастрофічний стан авіабудування України з проханням доповісти про це Президенту. Отримав від Замісника Глави Адміністрації Президента України Д. Шимківа відповіді на мої звернення: №44-01/851 від 1.04.2015 р. та №44-01/1083 від 15.04 2015 р.. Вибачаюсь, але це відписки, а не відповіді по суті питань з якими я звертався до Президента України П. О. Порошенка.

Матеріали про катастрофічний стан авіаційної промисловості були мною, а також іншими небайдужими авіаційними спеціалістами, передані в квітні 2014 року Прем’єр-Міністру України А. П. Яценюку, а також в профільне міністерство Уряду України і 26.05. 2014 р. Ківа Д.С. був звільнений з усіх посад. Але він і надалі керував ДП «Антонов», а потім за хабарі повернувся на посаду президента-генерального конструктора.

Читайте также:

Отдых на Сейшеллах звал и манил: генпрокурор Луценко, превозмогая противоречия, “оторвался” в отпуске на “всю катушку”

Фактично авіаційну промисловість в Україні перетворили в майстерню по виготовленню штучних примірників літаків для піару, урочистих показів і парадних реляцій, а ДП «Антонов» у сімейне підприємство (три покоління) Ківи та «корито» для чиновників.

Тому направляти мої матеріали в Уряд, де все це знають і приймають як належне, вже навіть не смішно!

Коли ми стояли на Майдані, а потім голосували за Президента України П.О. Порошенка, то ми думали, що в Україні почнуться якісь зміни на краще, а не «гра в футбол» коли піднімаються важливі для держави питання.

Тому я наполягаю, щоб про мої матеріали доповіли Президенту України П. О. Порошенко, так як збереження авіабудування України зв’язано з обороноздатністю держави.

Додаток: «Досягнення» Ківи Д.С. на посаді… на 9 сторінках.

З повагою, А. Вовнянко

В травні 2015 року Ківа Д.С. був звільнений з посади президента ДП «Антонов», а на посаду в.о. президента був призначений депутат від БПП Гвоздєв М.О., який не має ніякого відношення до авіабудування, а був автодилером. Він набрав собі в команду таких же торгівців автомобілями та виробника одноразового посуду (конструктори «Антонов» називають їх спеціалістами з шиномонтажу), залишивши на своїх місцях стару команду М. Азарова, яку очолює генеральний конструктор Ківа Д.С., замість того щоб створити дієву та ефективну команду з спеціалістів авіабудування. Я надавав Гвоздеву М. О. особисто матеріали що потрібно робити, але як то кажуть, «як горохом об стіну». Складається враження, що його поставили не для збереження та розвитку авіабудування в Україні. Він продовжує політику піару свого папєрєдніка та розповідає в ЗМІ про багатомільярдні замовлення на українські літаки (див. в Гугл «Авіабудування України – імітація продовжується»).

Багато разів об’являли конкурс на посаду президента ДП «Антонов» та його так і не провели кваліфіковано. Як зазвичай один раз провели імітацію та на цьому і завершили. На жаль в більшості високопосадовців, журналістів і громадян дуже коротка пам’ять і відсутня спроможність мислити і аналізувати. В чому це виражається. Папєрєднікі (Азаров з Ківою) багато разів обіцяли побудувати сотні літаків Ан-140, Ан-158, Ан-70, Ан-124 на десятки мільярдів доларів і все це закінчилося повним пшиком. Нинішні (Гвоздєв і Ківа) також обіцяють побудувати десятки літаків Ан-132 і Ан-178 на мільярди доларів. Мабуть наступники вже нічого не будуть обіцяти, бо ніякого авіабудування в цій державі не залишиться.

Читайте также:

РФ прижали: все подробности судьбоносного решения ЕС по МН17

An-132-risunok

Наприклад, зараз піарять літак Ан-132 і кажуть, що там не буде нічого російського, видаючи це як велику перемогу України (див. С. Березенко «Законопроекти для підтримки «Антонов»). Насправді там мало чого буде і українського, так як матеріали, двигуни і багато обладнання, пілотажного і навігаційного комплексів для Ан-132 в Україні не виробляється.

An-26

Цей літак являється модифікацією застарілих літаків Ан-26 та Ан-32 та видається як нова розробка. При цьому розповідають що вже черги стоять за Ан-132. Єдине реальне що є так це шатка угода підписана з Саудівською Аравією. Зараз «ліплять» перший дослідний літак з використанням старого обладнання та агрегатів, але що з цього прожекту вийде ніхто не знає.

Головний актив ДП «Антонов», як я вже писав раніше, це авіакомпанія «Авіалінії Антонов» яка працює за кордоном і заробляє валюту, а також старі літаки створені за часів СРСР яким потрібно за гроші подовжувати ресурси. Оскільки зараз рівень керівництва ДП «Антонов», як то кажуть нижче плінтусу, то наліт літаків Ан-124-100 значно зменшився, а єдиний політ в цьому році літака Ан-225 виробленого ще за часів СРСР (див. в Гугл Вовнянко, «Історія створення літака Ан-225») висвітлюється керівництвом ДП «Антонов» в ЗМІ як величезне досягнення авіабудування УкраЇни. Зараз СП «Руслан Інтернешл» в Великобританії продовжує контролюватись Ківою Д.С., який входить в Раду директорів, а тому нинішні автодилери змушені залишити його на посаді. Імітація розробки, так званих, нових літаків Ан-132 і Ан-178 (насправді це глибокі модифікації літаків Ан-26 та Ан-148) та розповіді на протязі останніх 11 років про багатомільярдні замовлення, які ось-ось посиплються на Україну це лише прикриття непрофесіоналізму для присвоєння коштів, які заробляє авіакомпанія.

Ось приклад рівня нинішнього керівництва ДП «Антонов»

«ГП «Антонов» рассматривает возможность запуска серийного производства самолета Ан-225 «Мрія».  Стоимость  создания второго экземпляра и запуск серийного производства машины оценивается в 3 – 4 млрд долларов. Об этом  интервью ЛІГА.net сообщил первый вице-президент компании «Антонов» А. Коцюба. «По скромным оценкам, создание и запуск такого самолета в серийное производство оценивается в 3-4 млрд долларов.. Вероятный заказчик Китай». Больше читайте здесь.

По перше спочатку чим друкувати в ЗМІ цю нісенітницю, журналісти, якби вони були професіоналами, повинні були поцікавитись в А. Коцюби яке взагалі він має відношення до авіабудування і хоч коли-небудь приймав участь в створенні та серійному виробництві літаків? А потім в котрий раз друкувати цю дурню. Це кажу Вам Я-Вовнянко, який керував створенням літака Ан-225 і запевняю, що зараз Україна не в змозі навіть добудувати 2-й літак. Я вже не кажу, що він нікому не потрібен. Декілька років тому Ківа Д.С. піарив таке ж саме, тільки нібито замовниками були росіяни. Але а ні росіяни, а тим паче китайці, навіть не знають про ці фейки старого і нового керівництва ДП «Антонов».

Але на цьому відсутність мислення високопосадовців не закінчується. Так ЗМІ пишуть, що «Антонов» получил заказ от ВСУ на разробку бойового літака, — Генштаб. Я вже на протязі 3-х років пишу, що Україні потрібен бойовий беспілотник. Не тільки високорозвинені країни давно будуть такі безпілотники, а навіть країни, які не мають авіаційної промисловості і країни третього світу створюють і поставляють військовим бойові безпілотники – це техніка 21 століття. І тільки в Україні мислять категоріями 20-го століття. Даже якщо вони зліплять щось, то це буде якийсь непотріб, тому що, по-перше, нема досвіду (вони не можуть навіть сьогодні створити транспортний літак який би мав гарантовані замовлення) і по-друге, головна задача, щоб побільше витратити коштів.

На сьогодні в державі повністю втрачена ідеологія і стратегія збереження та розвитку авіабудування. Галуззю керують повні невігласи, які навіть не хочуть прислухуватися до порад, що дають їм спеціалісти. Нове і старе керівництво ДП «Антонов» повністю втратили орієнтири (якщо взагалі їх мали) та завели авіабудування в глухий кут. Єдине на що здатне керівництво ДП «Антонов»-  це не серійно будувати літаки, а серійно виробляти фейкову інформацію для маргиналів.

Автор — Вовнянко А.Г. колишній керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 «Мрія», зам. головного конструктора по літаках Ан-218, Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 та їх модифікаціях, а також авіаційно-космічних системах, к.т.н.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политики всегда всё врут!"

© Владимир Андреев

Герус: Прибуток від Роттердам+ на 25% більше, аніж останній транш МВФ

Катастрофа Су-27: названо имя погибшего пилота из США – СМИ

Теракт у Керчі: якщо піддані Москви проковтнувли Беслан, то готові так само заглатувати і далі

Решение РПЦ разорвать отношения с Константинополем якобы из-за ситуации в Украине – не причина, а всего лишь повод

РПЦ продолжает шествие по кремлевским граблям

НАПК уличило судью Верховного суда в ложном декларировании

Не як у Беслані: трагедія в окупованій Керчі – геть інакша

Опрос: Как вы относитесь к двойному гражданству для украинцев?

Три пункти, що непокоять у пропонованому бюджеті на 2019 рік

Cоздание реестра экспертиз поставит под удар работу бюро – НАБУ

“2015 год повторяется”. Филарет и Макарий поспорили из-за собора

Нардеп: Если нас считают идиотами собственные спецслужбы, почему мы жалуемся, что за полоумных нас держит полмира?!

“Нет оснований”: замглавы СВР Семочко не отстранят от должности

Дієва відсіч корупції – до яких кроків удаватися

У Кличко решили нажиться на больных украинцах

Глава СВР отказался ответить, кто рекомендовал ему Семочко

СУ-27: подробиці трагедії

Семочко нарушил все неписаные правила поведения руководителей спецслужб – мнение

Московские попы предали Путина и внезапно полюбили Украину

Курс валют на 18 октября: гривна взяла реванш