USD28.2033

Ахметова множать на ноль?

Мережею шириться новина – упрвління Донецької ЖД переносять з окупованого Донецька у Червоний Ліман. Мовляв – велика перемога нового голови “Укрзалізниці” Войцеха Балчуна! Перенесення управління ДЖД з Донецька руйнує всю логістику на окупованих теренах!

Визнаю. У мене ця новина викликла абсоютно протилежні думки – на відміну від багатьох активістів, я таки уявляю схему роботу промисловості. Перше що спало на думку – “Вони що, з глузду з’їхали?”

Як бути з виробничими ланцюжками?

Ви знаєте чому управління ДЖД продовжувало знаходитися в Донецьку навіть під час ДАП і Дебальцево? Ну крім зрада-насзливають?

А знаходилося воно там тому, що будь-яке його перенесення спричиняє тимчасовий коллапс всієї залізничної мережі та вирубає можливість України впливати на перевезення на окупованих теренах. Не зрозуміли? Тоді пояснюю. Заводи Маріуполя, Запоріжжя, Кривого Рогу та Дніпропетровська могли залюбки залишитися хто без сировини, хто без вугілля, а хто ще без чогось. Вони б не видали продукцію.

А це – удар по економиці. А метал у нас – все ще основна експортна одиниця.

Ми, трясця йому, армію забезпечуємо з грошей від експортних операцій!

Дивно не те, що наше управляння ДЖД досі знаходилося в Донецьку – дивно що Москва це допустила. Вирубати вплив на залізниці ДиРи з Києва вони мусили в першу чергу.

Читайте также:

Агресія РФ в Азовському морі. Дипломат розповів про всі правової точки зору, які слід враховувати

Ну, вони лоханулися – нам пощастило.

То чому зараз ми переносимо управління?

Перше що спада на думку – військова логістика. Звісно мати головний залізничний департамент певної зони відповідальності на ворожій території – це нісенітниця повна. Банально – ворог якщо захоче має дані про всі наші військові перевезення (до речі – як і ми про його).

Якщо ми йдемо на такий крок – значить у нас готується щось ду-у-у-уже серйозне, у зв’язку з чим ми кинулися терміново всю інфраструктуру доводити до вимог рівня Другої Світової війни.

Але, бляха, промисловість! Від переведення управління ДЖД з Донецька впершу чергустраждають ММК ім. Ілліча та Азовсталь у Маріуполі. Ба-більше, я ризикну припустити що саме через це Україна продовжувала зберігати управління у Донецьку навіть під час Дебальцева, бо в разі зупинки Ілліча та Азовсталі з Маріуполя можна було сміливо виводити війська. В разі голодних бунтів ми місто – фіг втримали б.

Читайте также:

Два итога визита советника Трампа в Кремль

Чи врахували міру ризику наші можновладці зараз?

Відповідь – наші можновладці набагато розумніші за такого собі Дмитра Вовнянка, й тому не могли їх НЕ прорахувати. Отже – сподіваються на швидке виправлення ситуації + враховують якісь деталі про які нам зараз знати і не годиться.

Але ж ризик який!

Так. Ризик. Ризик – чималий. І піти на такий ризик наші “талейрани” могли в разі, якщо вони сподіваться використати ситуцію військову для рішення проблем політичних. І отут спадає на думку, що всі перелічені вище підприємтва (плюс Єнакієвських меткомбінат, який досі платить податки Україні) це все – підприємства Ахмєтова.

А в ситуації коли чувак, що має одні з найбільших активів в Україні, раптом починає втрачати їхню прибутковість, можна вирішувати ду-у-у-уже багато політичних питань.

Простше? Добре. Запитую.

Ахмєтова множать на ноль?

PS І зважте, стверджувати, що питання такого рівня вирішував голова “Укрзалізниці” це те саме, що зявляти “наступ розпочав міністр оборони, або НГШ”. Такі рішення не приймаються на рівні міністра. Тільки – на рівні вищого керівництва. Мінімум – рівень прем’єра.

Мінімум!

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (1)

  • — 24.04.2016 15:26
    flag

    Ну не согласен я с автором, не согласен. Нахождение ДЖД в Донецке – проблема в системе безопасности, т.к. позволяет отследить все перевозки по Украине..

    0
Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политики всегда всё врут!"

© Владимир Андреев

Рождество 2019: когда будут праздновать украинцы

Линия разграничения в Донбассе не соответствует Минску – Марчук

Блогер: Никакие зрадофилы не могут доходчивее Порошенко объяснить, для чего нужно военное положение и бронемерсы

Украли танк: украинские воины на учениях в Германии показали себя во всей красе

Ехавшего из Донецка митрополита УПЦ МП не пустили через блокпост

Виникає стійке враження, що Порошенко прямо модерує процес обрання голови єдиної церкви – юрист

Путин знал о нас все: украинский полковник открыл врагу карты задолго до военного положения

Военное положение: права ограничивать не будут – Порошенко

Навіщо був потрібен візит Тимошенко до США?

ЕС ввел санкции против организаторов “выборов” в ОРДЛО

Досі в Україні немає закону, котрий би жорстко визначав ставлення українців до агресора – експерт

Какой подарок выбрать на Новый год 2019: самые лучшие идеи

Экс-офицер ВСУ “сливал” данные об армии Украины Кремлю

Нова стратегія миру та безпеки: оборонно-промисловий комплекс країни

Он человек, а не “медицинские отходы””: смелая мать опубликовала душераздирающие фото мертвого сына, чтобы доказать главное

Укроборонпром вошел в топ-100 производителей оружия – SIPRI

Штаб ООС: окупанти 14 разів порушили режим припинення вогню

Курс валют на 10 декабря: украинцам есть что праздновать

Агрессия РФ: Климкин обсудит с главами МИД ЕС санкции против РФ

Путін зупиняється там, де його зупиняють. Хто повинен його зупинити?