USD28.2033

Ахметова множать на ноль?

Мережею шириться новина – упрвління Донецької ЖД переносять з окупованого Донецька у Червоний Ліман. Мовляв – велика перемога нового голови “Укрзалізниці” Войцеха Балчуна! Перенесення управління ДЖД з Донецька руйнує всю логістику на окупованих теренах!

Визнаю. У мене ця новина викликла абсоютно протилежні думки – на відміну від багатьох активістів, я таки уявляю схему роботу промисловості. Перше що спало на думку – “Вони що, з глузду з’їхали?”

Як бути з виробничими ланцюжками?

Ви знаєте чому управління ДЖД продовжувало знаходитися в Донецьку навіть під час ДАП і Дебальцево? Ну крім зрада-насзливають?

А знаходилося воно там тому, що будь-яке його перенесення спричиняє тимчасовий коллапс всієї залізничної мережі та вирубає можливість України впливати на перевезення на окупованих теренах. Не зрозуміли? Тоді пояснюю. Заводи Маріуполя, Запоріжжя, Кривого Рогу та Дніпропетровська могли залюбки залишитися хто без сировини, хто без вугілля, а хто ще без чогось. Вони б не видали продукцію.

А це – удар по економиці. А метал у нас – все ще основна експортна одиниця.

Ми, трясця йому, армію забезпечуємо з грошей від експортних операцій!

Дивно не те, що наше управляння ДЖД досі знаходилося в Донецьку – дивно що Москва це допустила. Вирубати вплив на залізниці ДиРи з Києва вони мусили в першу чергу.

Читайте также:

Чи беруть в НАТО держави із територіальними спорами

Ну, вони лоханулися – нам пощастило.

То чому зараз ми переносимо управління?

Перше що спада на думку – військова логістика. Звісно мати головний залізничний департамент певної зони відповідальності на ворожій території – це нісенітниця повна. Банально – ворог якщо захоче має дані про всі наші військові перевезення (до речі – як і ми про його).

Якщо ми йдемо на такий крок – значить у нас готується щось ду-у-у-уже серйозне, у зв’язку з чим ми кинулися терміново всю інфраструктуру доводити до вимог рівня Другої Світової війни.

Але, бляха, промисловість! Від переведення управління ДЖД з Донецька впершу чергустраждають ММК ім. Ілліча та Азовсталь у Маріуполі. Ба-більше, я ризикну припустити що саме через це Україна продовжувала зберігати управління у Донецьку навіть під час Дебальцева, бо в разі зупинки Ілліча та Азовсталі з Маріуполя можна було сміливо виводити війська. В разі голодних бунтів ми місто – фіг втримали б.

Читайте также:

Кожен кандидат у президенти мусить домовлятися зі своєю соціальною базою – Пекар

Чи врахували міру ризику наші можновладці зараз?

Відповідь – наші можновладці набагато розумніші за такого собі Дмитра Вовнянка, й тому не могли їх НЕ прорахувати. Отже – сподіваються на швидке виправлення ситуації + враховують якісь деталі про які нам зараз знати і не годиться.

Але ж ризик який!

Так. Ризик. Ризик – чималий. І піти на такий ризик наші “талейрани” могли в разі, якщо вони сподіваться використати ситуцію військову для рішення проблем політичних. І отут спадає на думку, що всі перелічені вище підприємтва (плюс Єнакієвських меткомбінат, який досі платить податки Україні) це все – підприємства Ахмєтова.

А в ситуації коли чувак, що має одні з найбільших активів в Україні, раптом починає втрачати їхню прибутковість, можна вирішувати ду-у-у-уже багато політичних питань.

Простше? Добре. Запитую.

Ахмєтова множать на ноль?

PS І зважте, стверджувати, що питання такого рівня вирішував голова “Укрзалізниці” це те саме, що зявляти “наступ розпочав міністр оборони, або НГШ”. Такі рішення не приймаються на рівні міністра. Тільки – на рівні вищого керівництва. Мінімум – рівень прем’єра.

Мінімум!

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (1)

  • — 24.04.2016 15:26
    flag

    Ну не согласен я с автором, не согласен. Нахождение ДЖД в Донецке – проблема в системе безопасности, т.к. позволяет отследить все перевозки по Украине..

    0
Чтобы оставить комментарий необходимо

"У нас начинается тяжелый период жизни: парламентские, затем еще страшнее - президентские выборы"

© А.Лукашенко

Украинцам вернут паспорта в виде книжечек

Что означает для Украины ЕС и НАТО

Коли ми з вами починаємо радіти з того, що обсирають нашого президента, то ми виглядаємо підлітками, в яких нема пам’яті

Между русской гречкой и отечественной взяткой, или Как чиновники потрошат Украину

Топ-8 новин за 21 вересня: світові події п’ятниці

НАТО разместит своих военных на территории Украины: РФ окажется в полной изоляции

Россия становится рабом собственного вранья

Вадим Новинский о «партии войны» 

Як Україні повернути гроші за втрачені активи в Криму

Сговор против Украины: в ЕС затеяли опасную игру на стороне Кремля

Покупка российского оружия становится рискованным занятием – блогер

Не для обычных людей: сколько стоят сумки нардепок в Раде, фото роскоши

Проиграв в Украине, РПЦ нацеливается на Сирию

Мы сделаем Украину сильной, – Мураев

The Guardian: ВАДА отменяет дисквалификацию России за допинг, длившуюся три года, и сталкивается с крупнейшим кризисом в своей истории

Возят автобусами: стало известно, зачем Венгрия массово выдает паспорта украинцам

Українське “калькування” російського політичного досвіду

Воровство и сепаратизм: как “Укрэнерго” грабит украинцев

Порошенко дуже хоче стати “українським Путіним” – політолог

Порошенко готовит громкую отставку: к середине октября его здесь не будет