USD28.2033

Блокада, яка врятувала честь України

Блокада, яка врятувала честь України

Рівно 2 роки тому, 20 вересня 2015 року, з ініціативи Меджлісу кримськотатарського народу активісти перекрили три поста – Чонгар, Чаплинка і Каланчак, що зв'язують материкову Україну з окупованим Кримським півостровом. До ініціаторів блокади приєдналися активісти українських організацій.

Свого часу Ленур Іслямов сказав абсолютно точну фразу, про те, що блокада “врятувала честь України”. Було нестерпно дивитися, як українські компанії продовжували торгувати з окупантами, які анексували частину нашої території, які вбивали і вбивають наших громадян, садять їх в тюрми, ведуть війну на Сході України. Цього абсолютно не розуміли і в країнах, які ввели санкції проти РФ. Але це було абсолютно правильне рішення, і я сумніваюся, що без нього уряд України офіційно би закріпив блокаду.

У світі побачили, що держава Україна змушена прислухатися до своїх громадян, до їхньої думки. Громадянська блокада Криму стала ще одним прикладом того, як громадянське суспільство здатне впливати на владу і показало свою зрілість. До сих пір залишилося відкритим питання, чому українська влада затягувала процес блокади. Через це затягування держструктури України фактично дали окупантам час для перебудови логістики постачання російських товарів до Криму, поступово заміщуючи товари з материкової України.

Читайте также:

Будем уничтожать ВСУ: в России заявили об атаке с Азовского моря

Проте, громадянська блокада Криму привела до дуже серйозних наслідків. РФ стала перед фактом, що до Криму можливо доставляти вантажі тільки морем. Це дорого, у Росії виник дефіцит судів “ріка-море”, близько 200 суден їм зараз не вистачає по країні, так як вони для кримських рейсів познімали пароплави з своїх внутрішніх маршрутів, з Каспію, з північних регіонів, з Балтики. Вони були змушені придбати за кордоном більше 10 нових поромів для перевезень через Керченську протоку. Півроку не працювала оборонна промисловість в окупованому Криму, для енергозабезпечення військових частин були завезені тисячі дизель-генераторів і використані багато десятків тисяч тонн палива. Вони були змушені прискорити на 2 роки будівництво підводного енергомосту і його інфраструктури. В цілому Громадянська блокада, що стала потім офіційною, завдала дуже і дуже великої матеріальної шкоди окупантам.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В политике приходится делать много такого, чего не следует делать."

© Теодор Рузвельт

Ольга Богомолець: Уряд послідовно знищує галузь, що запобігає епідеміям

У Медведчука-Рабиновича назвали их кандидата в президенты

Беглеца Продана, за “голову” которого украинцам обещали 1000 евро, прижали к стенке: Больничный не помог

Питання щодо європейської армії

Шевченко устроил эпичную битву с игроком сборной Украины: опубликовано видео

От вакцинации в Украине никто не умер – Супрун

Посла Венгрии вызвали в МИД после скандального заявления Орбана

Появились фото нового моста Кличко за 260 миллионов: у власти наркотическая эйфория

Фейковая легитимность ОРДЛО: Москва попала в ловушку, которую сама же подготовила

В Пенсионном фонде опровергают обвинение в сепаратизме

Про Смелу сериалы можно снимать, куда там тому “Слуге народа” – Казанский

Польская православная церковь запретила молиться с УПЦ КП и УАПЦ

Сытник получил деньги за продажу земельного участка в Крыму и не отметил это в своей декларации

НАБУ ответило раввину на его продолжающиеся обвинения в слежке

«Таланты» Бойко обошлись украинцам в миллионы долларов: Это не эмоции, это голые цифры

Культурний наратив імперії: якою мовою говорить російська література

Почаевскую лавру передали УПЦ МП незаконно: начато уголовное дело

Бойко прячет в России миллионное состояние: прикрывается женой

Атака грішми: коли банки страшніші за танки

Зеленский о выборах президента и рейтинге: Бороться так бороться