USD28.2033

Блокада, яка врятувала честь України

Блокада, яка врятувала честь України

Рівно 2 роки тому, 20 вересня 2015 року, з ініціативи Меджлісу кримськотатарського народу активісти перекрили три поста – Чонгар, Чаплинка і Каланчак, що зв'язують материкову Україну з окупованим Кримським півостровом. До ініціаторів блокади приєдналися активісти українських організацій.

Свого часу Ленур Іслямов сказав абсолютно точну фразу, про те, що блокада “врятувала честь України”. Було нестерпно дивитися, як українські компанії продовжували торгувати з окупантами, які анексували частину нашої території, які вбивали і вбивають наших громадян, садять їх в тюрми, ведуть війну на Сході України. Цього абсолютно не розуміли і в країнах, які ввели санкції проти РФ. Але це було абсолютно правильне рішення, і я сумніваюся, що без нього уряд України офіційно би закріпив блокаду.

У світі побачили, що держава Україна змушена прислухатися до своїх громадян, до їхньої думки. Громадянська блокада Криму стала ще одним прикладом того, як громадянське суспільство здатне впливати на владу і показало свою зрілість. До сих пір залишилося відкритим питання, чому українська влада затягувала процес блокади. Через це затягування держструктури України фактично дали окупантам час для перебудови логістики постачання російських товарів до Криму, поступово заміщуючи товари з материкової України.

Читайте также:

Стало известно, почему Умеров и Чийгоз еще не в Украине

Проте, громадянська блокада Криму привела до дуже серйозних наслідків. РФ стала перед фактом, що до Криму можливо доставляти вантажі тільки морем. Це дорого, у Росії виник дефіцит судів “ріка-море”, близько 200 суден їм зараз не вистачає по країні, так як вони для кримських рейсів познімали пароплави з своїх внутрішніх маршрутів, з Каспію, з північних регіонів, з Балтики. Вони були змушені придбати за кордоном більше 10 нових поромів для перевезень через Керченську протоку. Півроку не працювала оборонна промисловість в окупованому Криму, для енергозабезпечення військових частин були завезені тисячі дизель-генераторів і використані багато десятків тисяч тонн палива. Вони були змушені прискорити на 2 роки будівництво підводного енергомосту і його інфраструктури. В цілому Громадянська блокада, що стала потім офіційною, завдала дуже і дуже великої матеріальної шкоди окупантам.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политики всегда всё врут!"

© Владимир Андреев

Дональда Трампа визнали найгіршим президентом за всю історію США. ІНФОГРАФІКА

О правах человека в Донецке, или Как я съездил позвонить

Полмира жалуется на сбой детища Дурова

Власть всерьез возьмется за безработных украинцев

Мюнхенская бровада и очередной олигархический ланч

Беги, Юра, беги: разгневанные семьи идут прижать Луценко к стене

Украинцам показали проект мемориала Героям Небесной Сотни

Украинцы смешали с навозом депутатку, попиарившуюся на детях и войне

Коли на Донбасі з’являться “блакитні каски”?

Самолет с нардепом срочно развернули: что случилось

Главное – маневры: в украинском небе развернули самолет с депутатом

Провал ФСБ: Путина умыли зеленкой

Богомолець: Ми не маємо права зупинятися, допоки не збудуємо таку Україну, про яку мріяли ті, кого вже чотири роки немає поряд з нами

Кандидат на пост канцлера: Меркель назвала имя своего преемника

Никакого перемирия: Украина продолжает терять героев

День Небесной сотни: украинцы вспоминают события, навсегда изменившие страну

МВФ висунув ультиматум Петру Порошенку – Йоста Люнгман

У Вінниці математики з усієї України мірялись знаннями з геометрії

У Вінниці пройде аукціон ідей

Диалога не будет: украинские власти резко отреагировали на миротворческую инициативу Путина