USD28.2033

Брати Дубневичі заробляють на “Укрзалізниці” 1 мільярд гривень на рік

Брати Дубневичі заробляють на “Укрзалізниці” 1 мільярд гривень на рік

Після виведення «Укрзалізниці» з-під юрисдикції Міністерства інфраструктури, між прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом, головою правління “Укрзалізниці» Войцехом Балчуном та тіньовими монополістами залізничної галузі братами Богданом і Ярославом Дубневичами виник новий корупційний альянс.

Уперше за багато років між монополістами технічного постачання «Укрзалізниці» братами Дубневичами та Кабінетом міністрів України зник конфлікт –  представники двох груп домовилися про поділ фінансових потоків в обхід Міністерства інфраструктури, повідомляє The Format.

Саме міністр інфраструктури Володимир Омелян намагався зробити систему закупівель на державному підприємстві прозорою та відкритою.

Брати Дубневичі заробляють на “Укрзалізниці” 1 мільярд гривень на рік

Наразі голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун виконує функцію публічного представництва структури, тоді як брати Дубневичі закріпили за собою функцію монополістів-постачальників, а Володимир Гройсман отримав можливість контролювати фінансові потоки без втручання з боку чиновників мінінфраструктури.

На думку колишнього заступника міністра інфраструктури Володимира Шульмейстера, в боротьбі за ресурси УЗ ще на початку 2016 року, до призначення Войцеха Балчуна, перетиналися інтереси декількох груп впливу.

За його даними, найбільший вплив на УЗ сьогодні має глава транспортного комітету Ярослав Дубневич, інтереси якого в правлінні являє член правління Сергій Михальчук. За інформацією Шульмейстера, напередодні свого призначення главою УЗ Войцех Балчун зустрічався з Ярославом Дубневичем, який погодив його кандидатуру.

Читайте также:

У “ЛНР” готують ліквідацію міністра МВС “ЛНР”

За інформацією джерела у Кабміні, знайомий з переговорним процесом навколо рішення про передачу УЗ Кабміну, твердить, що це рішення спрямоване проти політики, яку проводить щодо УЗ міністр Володимир Омелян.

“Питання стоїть так: бути реформі УЗ, або все буде по- старому – схеми, договорняки, свої люди на посадах. Для збереження старого порядку перекинули УЗ з МІУ в МЕРТ “, – пояснив чиновник.

Він додав, що у питанні УЗ проти міністра об’єдналися Володимир Гройсман і голова транспортного комітету Верховної Ради Ярослав Дубневич.

“Спочатку було призначення держсекретаря, тепер УЗ. Все просто”, – запевнив співрозмовник.

Брати Ярослав та Богдан Дубневичі – депутати Верховної Ради від Блоку Порошенка. Молодший брат Ярослав Дубневич очолює комітет Верховної Ради з питань транспорту. Підприємці мають практично повний контроль за транспортною галуззю, особливо на західній і правобережній Україні.

До бізнес-групи братів-депутатів Дубневичів, належать ТОВ «Арго», ТОВ «Експозиція», ТОВ «Галелектросервіс», АКБ ТОВ «Тяжмашкомплект», АР Brados spol s.r.o., Agentura Online s.r.o., ТОВ «Корпорація КРТ».

Читайте также:

Власть не отвертится: Саакашвили раскрыл цель новой прокуратуры в Украине

Компанії Дубневичів постачають матеріали для будови колій, запчастини для ремонту вагонів та тепловозів. Їх підприємства виготовляють запчастини для тепловозів серії ЧМЕ, гумово-технічні вироби, запчастини для електровозів серії ЧС, запчастини для тепловозів серії 2ЕЕ116, 2М62, 2ТЕ10, запчастини для колійних машин, пружини, автозчеплення, автогальмівне обладнання, стрілочні переводи, рейкове скріплення, електроди, болти та скріплення шпал.

У першій половині 2016 року підприємства братів Дубневичів уклали 25 угод із ПАТ «Укрзалізниця» на загальну суму 997 701 155 гривень. Фінансові операції проходили через філію «Центр забезпечення виробництва».

Партійна приналежність та один мільярд гривень на рік із державного бюджету дозволяє бізнесменам домовлятися в будь-яких кабінетах на найвищому рівні, а новий перерозподіл впливу в «Укрзалізниці» із Володимиром Гройсманом та Войцехом Балчуном може забезпечити розширення монополії у 2017 році.

Брати Дубневичі заробляють на “Укрзалізниці” 1 мільярд гривень на рікСаму “Корпорацію Колійні ремонтні технології” Ярослав та Богдан Дубневичі зареєстрували у 2004 році. Завдяки патентам на різні деталі для скріплення рейок, які Дубневичі “винаходили” разом із теперішнім губернатором Львівської області Михайлом Костюком, компанія отримувала мільйонні замовлення від залізниці.

У 2011-му, коли Костюка звільнили з посади гендиректора “Укрзалізниці”, фірма отримала звинувачення у несплаті податків. Тоді Дубневичі створили нову компанію. Майже однойменне ТОВ “Корпорація КРТ” зареєстрували у серпні 2011-го.

Потім, із 2013 року, фірми Дубневичів не вигравали тендерів залізниці, аж поки у 2014 році знову не стали монополістами.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"У нас начинается тяжелый период жизни: парламентские, затем еще страшнее - президентские выборы"

© А.Лукашенко

Суд запретил Коломойскому и Боголюбову «заметать следы»

Фото с места убийства политического лидера: Иванович умер мгновенно

Все в сером дыму: появились новые фото столкновений под Радой

Нардепов кормят салатом “Царским”: как изменилось роскошное меню Рады

Рабинович: Я требую, чтобы Рада решала экономические вопросы, а не занималась болтовней

Начали бить мирных людей: очевидец рассказал о протесте под Радой

Кроме завещания: малоизвестные способы распорядиться имуществом

Уволить Гонтареву: нардепы взялись за главу НБУ

У погоды новые планы: чего ждать Крещение

Срочно: под Радой драка, огонь от покрышек и российский флаг

Уже не шутки: гривна пробила очередное дно

Суд разрешил экстрадицию Онищенко, в деле прорыв

В корпорации Порошенко согласовывают зарплаты в конвертах – СМИ

Скидка за каждый градус: как не платить за отопление

Украинцы высказались по поводу компромиссов ради мира

Сотни поправок и торговля с ОРДЛО: что нужно знать о новом законе по Донбассу

Главное за ночь: Ваш сын в полиции и цены самых популярных товаров

Главное за ночь: задержание замглавы Оппоблока и атака на аэропорт

В центр Киева стянут полицию, начинается гневный Марш: что требуют

Закон о реинтеграции Донбасса: самое главное, что изменится