USD28.2033

Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжу

Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжу

Після пандемії ціни на продукти неминуче зростуть і людям доведеться звикнути більше витрачати на їжу, прогнозує керівник одного з найбільших виробників харчових продуктів у світі, відомого насамперед своїм кетчупом Heinz.

    За даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, подорожчання круп, масла та інших інгредієнтів призводить до того, що світові ціни на харчові продукти досягли 10-річного максимуму, пише ВВС Україна, інформує .

    За словами голови Kraft Heinz Мігеля Патрісіо, його компанія була змушена підняти ціни в декількох країнах через зростання інфляції практично скрізь у світі.

    В Україні інфляція, за даними Держстату, за підсумками вересня 2021 року прискорилася до 11% та побила трирічний рекорд.

    Kraft Heinz уже підвищила ціни більш ніж на половину своєї продукції на внутрішньому ринку в США, і Патрісіо визнав, що ціни ростуть також і в інших країнах.

    «Ми підвищуємо ціни там, де це необхідно, по всьому світу», — сказав він.

    Під час пандемії в багатьох державах скоротилося виробництво сировини — від сільськогосподарських культур до рослинних олій. Локдаун і карантин призвели до обмеження як виробництва, так і поширення готової продукції.

    Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжуЧерез низку чинників подорожчали продовольчі товари, наприклад, канадський ячмінь

    А з відновленням економічного зростання постачальники не встигають за попитом, що веде до підвищення цін.

    Підвищення заробітних плат та цін на енергоносії також збільшило навантаження на виробників.

    Патрісіо стверджує, що все це разом робить продукти дорожчим.

    Читайте также:

    В Посольстве США предупреждают украинцев о визовом мошенничестве

    «У Великій Британії не вистачає водіїв вантажівок. У США витрати на логістику також істотно зросли, і в деяких галузях економіки спостерігається нестача робочої сили», — додає він.

    Доведеться звикати

    Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжуBBC.  Генеральний директор Kraft Heinz Мігель Патрісіо стверджує, що споживачам необхідно звикнути до більш високи цін на продукти харчування

    Патрісіо вважає, що споживачам доведеться звикнути до вищих цін на харчові продукти, враховуючи, що населення світу зростає, а кількість земель, на яких можна вирощувати продукти харчування, — ні.

    У більш довгостроковій перспективі потрібно вдосконалити технології для підвищення ефективності фермерських господарств.

    Читайте также:

    Третья COVID-волна в Украине уже превысила показатели двух предыдущих – ученые

    За словами Патрісіо, зростання витрат доведеться фінансувати не тільки покупцям, але й виробникам.

    Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжуKraft Heinz – один з найбільших покупців помідорів у світі. Скорочення врожаю в США викликало додаткові проблеми для корпорації

    «Я думаю, що не лише ми, а й вся галузь, інші компанії, мають спробувати звести до мінімуму це підвищення цін», — сказав він.

    Але великі виробники харчових продуктів, такі як Kraft Heinz, Nestle і PepsiCo, швидше за все, будуть змушені перекласти ці витрати на споживачів, вважає Кона Хак, керівниця відділу досліджень сільськогосподарської компанії ED&F Man.

    «Чи то кукурудза, цукор, кава, соєві боби, пальмова олія, що завгодно, — всі ці основні продукти дорожчають, — говорить вона. — Погані врожаї в Бразилії – одному з найбільших експортерів сільськогосподарської продукції в світі, посуха в Росії, скорочення посівів у США і накопичення запасів в Китаї в поєднанні з дорожчими добривами, енергоносіями та витратами на транспортування призвели до зростання цін».

    Читайте также:

    Разгон Майдана: в суд пошло дело четырех экс-беркутовцев

    На її думку, це торкнеться всіх виробників харчових продуктів, а отже всі вони будуть підвищувати ціни приблизно однаково.

    А оскільки це будуть робити всі, то втрата клієнтів їм не загрожує.

    Цього тижня PespsiCo попередила, що також очікує зростання витрат практично на все, від транспортування до сировини, і заявила, що подальше підвищення цін ймовірно станеться на початку наступного року.

    Це неминуче. Чому людям потрібно звикати більше витрачати на їжуПандемія призвела до нестачі пакетиків кетчупу, оскільки попит на їжу на виніс різко виріс

    Однак, за словами Патрісіо, пандемія не тільки збільшила витрати, але і допомогла підвищити продажі деяких брендів Kraft Heinz, тому що люди, які сидять по домівках, готують більше і частіше, ніж до пандемії.

    Загальні продажі виросли на 1,6% до 13 млрд доларів у першій половині цього року.

    Ерін Леш з інвестиційної компанії Morningstar вважає це зростання «дуже вражаючим у порівнянні з таким самим періодом до пандемії в 2019 році», попри певне уповільнення.

    Патрісіо також проводить масштабну реорганізацію Kraft Heinz, включно з продажем деяких старих і купівлею нових брендів, що, за словами Леш, звужує сферу її інтересів і збільшує витрати на інновації та маркетинг, а це підтримає рівень продажів у майбутньому.

    Компанія також витрачає значні суми на розробку нової упаковки, щоб скоротити пластикові відходи.

    Наприклад, значна частина з 650 мільйонів пляшок кетчупу, які фірма продає щорічно, — пластикові. Проте, каже Патрісіо, фірма заохочує купівлю скляних пляшок навіть при тому, що вони менш зручні – щоб дістати залишки кетчупу, доводиться стукати по дну.

    Було б також непогано скоротити використання одноразових пластикових пакетиків з кетчупом. Але під час пандемії люди стали купувати більше їжі на виніс, і Kraft Heinz розширила їхнє виробництво на 30%.

    «Добре, що ми це зробили — тепер у нас більше немає дефіциту пакетиків», — говорить Патрісіо.

    Але скорочення кількості пластику в упаковці, за його словами, все одно залишається в списку пріоритетів Kraft Heinz.

    Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
    Загрузка...

    Комментарии (0)

      Чтобы оставить комментарий необходимо

      "Политики как пелёнки. Их надо менять регулярно; причём по той же самой причине."

      © Автор неизвестен

      Регистрация

      (Максимальный размер файла 0,5Mb)

      Восстановление паролю

      Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

      Заняття в спортзалі можуть не принести бажаного результату: вчені з’ясували чому

      Украина приняла участие в международной платформе по противодействию киберпреступности

      Кулеба о перспективах в Гааге против РФ: Красиво задавим российских преступников

      Россия приостанавливает работу своего постпредства при НАТО, – Лавров

      Шахраї відбирають в українців останні гроші: які схеми використовують і хто під прицілом

      На Юпитере зафиксировали яркую вспышку

      В Кривом Роге нашли мертвым брата мэра Павлова, который погиб два месяца назад

      Перш ніж оподатковувати власників городів, Зеленський має відповісти за $ 40 млн в офшорах від Коломойського, – нардепка “ЄС”

      Поводиться, ніби готується вийти на свободу: співробітники колонії розповіли про Зайцеву

      Вторая осенняя презентация Apple – какие новинки представят сегодня

      Семья Злочевского отказалась от двух лицензий на добычу недр – Данилов

      У Вінниці відбулась всеукраїнська акція з протидії торгівлі людьми

      СБУ разоблачила схему легализации мигрантов из стран повышенного террористического риска

      Понад 70 тисяч вінничан отримали повний курс вакцинації від COVID-19

      “Люблю людей”: скандальна “слуга” Третьякова влаштувала суперечку у Раді

      Самую высокую устойчивость к дезинформации РФ демонстрирует Украина – Stopfake

      Одесское дело: бумаги для антикоррупционной прокуратуры готовит частная лавочка Кивана?, – телеграм-канал “Одесский городовой”

      Приговорен к катастрофе: Hubble показал еще один «танец» двух галактик

      В МВД ошиблись со списком санкций против “воров в законе”, причастные наказаны – Данилов

      У Вінниці з багатоповерхового будинку евакуйовували людей через підозрілий предмет