USD28.2033

Дати відсіч іншим чином: чому не варто забороняти RT у Великій Британії

Дати відсіч іншим чином: чому не варто забороняти RT у Великій Британії

То чому ж не варто забороняти RT? Я згоден, що такий підхід доцільний, наприклад, в Україні чи Латвії, де кремлівська пропаганда є серйозною загрозою національній безпеці. Однак у Великій Британії, Німеччині та США ситуація інша. До того ж тут заборона не дасть особливих результатів. У колишніх радянських республіках російськомовні ЗМІ добре закріпилися на телебаченні. А от далі, на Заході, більшість глядачів дивляться RT через інтернет: відеозаписи на YouTube чи трансляції наживо. Телевізійна версія RT, як кабельна, так і ефірна, має в цих країнах низький рейтинг.

Головне, що заборона суперечитиме західним цінностям, бо вона зробить вільне суспільство схожим на авторитарні клептократії. Наша критика на адресу російського режиму за тиск на ЗМІ й обмеження культурної свободи звучатиме переконливіше, коли ми й самі дотримуємо принципів, які проповідуємо.

Це не означає, що треба сидіти склавши руки. Для початку можна подбати про те, щоб на RT ніхто не виступав, щоб там не з’являвся жоден політик, чиновник, експерт, журналіст, письменник чи науковець із бодай крихтою самоповаги. Кмітливим і войовниче налаштованим особам кілька хвилин в ефірі справді додають популярності. Однак, співпрацюючи з RT, вони піднімають пропагандистів в очах громадськості. За браком шанованих гостей продуктом RT буде якийсь нецікавий треш і коментарі нікому не відомих телепнів.

Читайте также:

Как мало Запад помогает Украине по сравнению с Польшей

Крім того, ми можемо спонукати людей не працювати на RT. Такий телеканал – це не найкращий початок у кар’єрі тележурналіста. Такою роботою взагалі можна покласти їй кінець. Варто підтримувати тих працівників RT, які планують звільнитися. Знаючи кухню кремлівської пропаганди, вони зможуть поділитися корисною інформацією про те, як вона працює. Треба також ужити заходів, аби відомі бренди не розміщували свою рекламу на сайті й телеканалі RT.

Регуляторні органи могли б завдати удару по найслабшому місцю RT – журналістській етиці. Пропоную Ofcom переглянути закони про телерадіомовлення й увести вимогу, яка зобов’язуватиме ЗМІ публікувати вибачення й виправлення. Саме так працює чесна журналістика (узяти хоча б такі поважні ЗМІ, як The New York Times, The Economist і BBC, де діє ця система). Звісно ж, RT не турбується про виправлення своїх помилок. Тож, якщо доведеться спростовувати повідомлення, російська дезінформація зійде нанівець. У разі відмови від спростувань ми матимемо всі підстави засуджувати RT або навіть призупиняти її діяльність. І російським пропагандистам не вдасться назвати такі дії цензурою.

Читайте также:

Анастасия Приходько объяснила, чем она как политик будет отличаться от Вакарчука, Лыжичко и Огневич

P. S. Данські журналісти радіостанції Radio24Syv спіймали російський телеканал НТВ на брехні. У сюжеті “Русские плывут!” ішлося про панічні настрої данців, які бояться атаки з боку РФ, через що збільшують видатки на оборону, зокрема на створення станції радіотехнічної розвідки на острові Борнгольмі. У програмі було використано інтерв’ю з депутатами данського парламенту Ніком Геккерупом і Моґенсом Люккетофтом, які раніше очолювали відповідно Міністерство оборони та Міністерство закордонних справ. Як зазначається в данському розслідуванні, слова політиків були перекладені абсолютно некоректно, щоб вони відповідали задуму НТВ. Після публікації роз’яснень Radio24Syv російське посольство в Данії заявило, що ці політики ніколи не знімалися в сюжетах НТВ, а сам телеканал терміново перемонтував сюжет, вилучивши інтерв’ю.

 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политики всегда всё врут!"

© Владимир Андреев

Полторак встретился с новым главой ОБСЕ: о чем говорили – фото

The Jamestown Foundation: Пессимистические перспективы России на 2019 год

Судьба пленных украинских моряков решена: что постановил суд, первые подробности

Нова невдала спроба демократів у боротьбі за Трампів імпічмент

УПЦ МП: Мы не собираемся покидать Киево-Печерскую лавру

Усі “порохоботи” використовують лише чотири методички

Украинцы получат газ собственной добычи вдвое дешевле, – Тимошенко

Российский суд продлил арест пленным морякам

Главу АП Райнина хотят уволить за то, что он не верит в победу Порошенко

Жванецкий отреагировал на президентство Зеленского: «вокруг тупые комоды»

Украина требует ввести новые санкции против России – Геращенко

Клан бывшего “президента” Кокойты возвращается во “власть” в “Южной Осетии”?

С 1 января оснований для дел против застройщиков не существует. — Артур Мхитарян

Понад тисячу кг гуманітарної допомоги роздали мешканцям Тяжилова

Вінничан запрошують приєднатись до міжнародного флешмобу музейних фото

На Вінниччині 36 шкіл закрили на карантин

Патріарх Теофіл розповів, чи заважала Тимошенко отриманню Томосу і прокоментував слова Ющенка

Новый глава ОБСЕ впервые приехал в Украину

Вода як розкіш. Деякі міста Львівщини дають воду лише три години на день

Ярош предрек Украине третий Майдан: «Шины жечь уже никто не будет»