USD28.2033

Другий шанс? Чи виживе український туризм після коронавірусу

Другий шанс? Чи виживе український туризм після коронавірусу

Чи зможуть туроператори врятувати свій бізнес за рахунок внутрішнього туризму

Туризм і транспорт — дві світові галузі, які найбільше постраждають від епідемії коронавірусу. Масштаби втрат ще невідомі, але вже зараз зрозуміло, що відновлення буде довгим і нелегким. Перший тривожний дзвінок — рішення директорату Lufthansa про списання 6 з 14 далекомагістральних лайнерів-гігантів Airbus A380, а також 12 далекомагістральних літаків меншої місткості. Скорочення флоту і запуск програми реструктуризації очікують і в дочірніх авіакомпаніях Austrian Airlines і Brussels Airlines. І це лише початок. Всі розуміють — туристів тепер буде в рази менше, а літати вони будуть бюджетно в довколишні країни. Всі розуміють, що туристичного буму в 2020-му вже не буде.

Головний туристичний післявірусний тренд — подорожі всередині країни і невеликими групами. І тут Україна отримує другий після 2014 року шанс розвинути внутрішній туризм. Чи змінився він за останні 5 років? З одного боку — так. З’явилося багато нових цікавих маршрутів, виросла ціла плеяда яскравих гідів, з’явилися навіть нові готелі. Стрімко розвивається туризм в містах — Вінниця, Луцьк, Ужгород та Чернівці наступають на п’яти визнаним лідерам — Одесі, Львову і Києву. За останні 3 роки ми суттєво підлатали дороги, особливо в західному регіоні, почали активно налагоджувати залізничне сполучення між регіонами, з’явилося безліч цікавих музичних і гастрофестивалів і свят.

Читайте также:

У Львові прощаються із легендарним комбатом УДА Андрієм “Червнем” Гергертом. ВІДЕО

Але ось головне питання — чи став за ці 5 років відпочинок в Україні більш якісним, чи змінилася туристична інфраструктура? І ще — а що зробила держава за ці роки, щоб українці захотіли провести відпустку в Україні? Трохи статистики. За останні 3 роки виїзний турпотік збільшився в 1,5−2 рази. Влітку 2019-го з України з 6 міжнародних аеропортів щодня вилітало 35−40 чартерних рейсів до Туреччини, Єгипту, Греції та інші пляжні напрямки. Результат — сотні мільйонів доларів за сезон вивозилися з України.

Що зараз українські туристи можуть отримати взамін? На морських курортах трьох українських областей — Одеської, Миколаївської та Херсонської — так і не з’явилося хоча б одного сертифікованого готелю рівня 4*. Великі туроператори сьогодні так і пояснюють своїм клієнтам — зірок там немає, а про їхню якість краще запитати у наших менеджерів. Потрібно відзначити — хороших доріг до більшості курортів також поки що не з’явилося.

Читайте также:

Жалкие оправдания Гордона вдребезги разбиваются всего об один простой вопрос. ВИДЕО

Незважаючи на численні інвестфоруми, держава за 5 років так і не залучила в туристичну сферу жодного значимого іноземного інвестора, не з’явилося ніяких преференцій і для українського турбізнесу в вигляді зменшення податків для готелів (як це зробили в більшості країн Євросоюзу). В результаті — великі туроператори не зацікавлені в продажі турів по Україні, адже по суті продавати-то нічого. Міні-готелям з номерним фондом у 20−25 номерів туроператори просто не потрібні, а інших на українських курортах просто немає, оскільки держава не стимулює їх появу. Виходить замкнуте коло.

Міжнародні експерти говорять, що для туризму зараз будуть важливі дві речі — безпека і гігієна. І тут у нас також великі проблеми. Якщо ви хоч раз подорожували на машині по Україні, то добре знаєте, що найбільша проблема — туалети. Вірніше, їх відсутність. І якщо на великих автомагістралях є прекрасне вирішення питання — автозаправки, то біля музеїв, заповідників та на звичайних автостанціях з цим великі проблеми.

І все ж у нас є шанс. Готелі в цьому році знизять ціни до мінімуму, ресторани будуть раді кожному клієнту, а вартість бензину обіцяє бути найнижчою за останні 10 років. Ну і вишенька на торті — нове Держагентство з розвитку туризму обіцяє до осені запустити національний туристичний портал Visit Ukraine. Перший, який з’явиться за весь час існування незалежної України.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"У людей (народов) не имеющих недостатков очень мало достоинств.
"

© Авраам Линкольн

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

Впродовж минулої доби на території Вінницької області зареєстрували 17 випадків COVID-19

“Анонсовані” обміни, які не відбулися, залишають тяжкі рубці на серці тих, хто чекає повернення найдорожчих – правозахисниця

Дело Шеремета: суд отпустил Кузьменко под круглосуточный домашний арест

Зеленский подписал закон о легализации игорного бизнеса. Что предусматривает документ?

Телеграм включил инструменты антицензуры в Беларуси

Политтехнолог: Многие почему-то верят, что протесты в Беларуси управляются из РФ, и что Бацька – выгоден для Украины

Чотири місяці тому головний санітарний лікар сказав, що країна витримає не більше 3,5 тисяч важких хворих на коронавірус. І де тепер той санітарний лікар, де та впевненість?

В Киеве сожгли автомобиль Андрея Богдана. ВИДЕО

“Архітектором усіх негараздів у Криму відтепер виступає тільки Росія” – Павло Казарін

Верховная Рада может собраться на внеочередную сессию 25 августа – Гетманцев

Литва предлагает ЕС ввести санкции против Беларуси из-за политических репрессий

Зеленский легализовал игорный бизнес

СБУшник продавал гостайны российским спецслужбам – ГБР

Hyundai представила прототипы трех электрокаров будущего

Покинувшая Беларусь Тихановская записала обращение

Для Путіна кожна революція – падіння чергової плитки доміно. І цей “ефект доміно” в кінці може завалити і його самого

Україна: судові абсурди

Задержаны майор СБУ и полковник запаса: подозревают в работе на РФ

В Беларуси анонсирована масштабная забастовка

Іран відмовився виплачувати компенсацію за збитий літак МАУ