Site icon News Online 24

Ферстаппен посварився з Расселом, але приїхав першим: підсумки Гран-прі Катару Формули-1

Провал Норріса, скандал Ферстаппена і Рассела, запекла боротьба за чемпіонство у Кубку конструкторів. Як минув етап формули-1 в Катарі – на Lb.ua.

Макс Ферстаппен після гонки

Конфлікт Ферстаппена і Рассела

Ще до початку основного старту Гран-прі Катару пілоти зуміли вдало підігріти інтерес до цієї гонки. Макс Ферстаппен, який на минулому етапі оформив свою четверту перемогу у сезоні Формули-1, фінішував першим у кваліфікації, вирвавши позицію поул у пілота Mercedes Джорджа Рассела на 0,055 секунди.

Здавалось, що все уже вирішено. Макс стартуватиме першим в основній гонці, аж раптом Джордж Рассел заявив, що нідерландець не чесним способом відібрав у нього перемогу у кваліфікації. Нібито у третьому сегменті Ферстаппен їхав повільно, через що британець, який готувався до своєї фінальної спроби, був змушений уникати контакту. Рассел зачепив гравій, який, на його думку, пошкодив днище боліда і саме це пошкодження завадило йому виграти кваліфікацію.

Нідерландець Макс Ферстаппен під час Гран-прі Катару

Аби вирішити конфлікт і розібратись у ситуації, Ферстаппена навіть викликали до стюардів. У підсумку пілота RedBull оштрафували, позбавивши поулу.

«Я не міг повірити, що отримав штраф. Але в якомусь сенсі я вже нічому не дивуюсь у світі, в якому живу. Я не в захваті від цього, але в той чи інший момент потрібно просто перегорнути сторінку. Насправді я просто намагався бути ввічливим, тож, можливо, мені не варто було бути таким. Я не хотів нікого підставляти, хто готувався до швидкого кола. І, роблячи це, бувши ввічливим, ти по суті отримуєш штраф. І це те, що я намагався пояснити, але мені здавалося, що я розмовляю зі стіною.

Коли сидів у кімнаті стюардів, я був дуже здивований тим, що відбувалося. Чесно кажучи, я був дуже розчарованим, тому що, думаю, всі ми тут дуже поважаємо один одного. За своє життя і кар’єру я був у цій кімнаті багато разів з людьми, з якими я брав участь у перегонах, і ніколи не бачив, щоб хтось так сильно намагався когось підставити. Я втратив будь-яку повагу до нього (Рассела)», – сказав Макс після того, як отримав штраф. 

Аварія на старті

Хай там як, Ферстаппен все ж забрав своє: вже на першому повороті основної гонки нідерландець обігнав не тільки Джорджа Рассела, а й Ландо Норріса, захопивши лідерство у перегонах. Однак, довго ганятись не довелося – Франко Колапінто із Williams та Естебан Окон з Alpine зіштовхнулися з Ніко Гюлькенбергом з Haas, тож вже на першому колі на трасі з’явився автомобіль безпеки.

Формула-1. Гран-прі Катару

Проблеми Mercedes

Це був не єдиний раз, коли автомобіль безпеки з’являвся на трасі. На середині гонки Гемілтон і Рассел почали скаржитись на боліди, мовляв, керувати ними надзвичайно складно. На 34-му колі Льюїс проколов колесо. Цікаво, що зробив він це синхронно із пілотом Ferrari Карлосом Сайнсом. Саме тоді на трасі знову з’явилась машина безпеки.

Макс Ферстаппен слідує за автомобілем безпеки

На цьому пригоди Mercedes не закінчились: Гемілтон отримав +5 секунд штрафу за фальстарт і зумів фінішувати лише на 12 позиції (стартував шостим, – Lb.ua). Куди краще справи у його партнера по команді. Расселу вдалось фінішувати у зоні очок – четверта позиція. Водночас зауважимо, що розпочинав він гонку першим. Можливо, це карма після конфлікту з Ферстаппеном?

Дуель Ферстаппена і Норріса

Упродовж гонки ці двоє намагались вирішити хто ж з них здобуде перемогу. Як не дивно, на ситуацію вплинув… штраф. Ландо Норріс отримав 10-секундний штраф за те, що не пригальмував після появи жовтого прапора.

Ландо Норріс із Mclaren під час гонки

Цікаво, що у трансляцію потрапив момент, коли Ферстаппен вказав команді на те, що Норріс порушив правила. У підсумку все відбулося за планом Макса, адже штраф відкинув Норріса від трійки лідерів. За підсумками змагань він фінішував десятим, а от Ферстаппен без проблем святкував свою першу перемогу у статусі чотириразового чемпіона Формули-1. Друге місце посів Шарль Леклер, відставши від лідера на 6 секунд, третім приїхав Піастрі. 

Варто також відзначити китайського пілота Чжоу Гуанью, який сенсаційно став восьмим та заробив дебютні очки у сезоні для Kick Sauber.

Кубок конструкторів 

Якщо в особистому заліку Формули-1 все уже вирішено, то в Кубку конструкторів інтрига залишилася. Переможця визначать за підсумками останньої гонки сезону. 

Після передостаннього етапу Формули-1 у заліку Кубка конструкторів продовжує лідирувати McLaren з 640 очками. На противагу, Ferrari зберігає шанси на корону.

Залік Кубка конструкторів після Гран-прі Катару (п’ятірка кращих):

  • Mclaren — 640
  • Ferrari — 619
  • RedBull — 581
  • Mercedes — 446
  • Aston Martin — 92
  • Уже за тиждень, 8 грудня, в Абу-Дабі відбудеться останній Гран-прі сезону. 

    lb.ua

    Exit mobile version