USD28.2033

Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Forbes опублікував рейтинг 100 найдорожчих брендів 2020 року. За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн.

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $ 241,2 млрд у версії рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

При цьому, в цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook. Відзначається, перші п’ять рядків рейтингу займають ті ж компанії, що і минулого року. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook навпаки показав негативну динаміку. За рік бренд компанії подешевшав на 21%.

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $ 2,33 трлн до $ 2,54 трлн.

Перша десятка рейтингу Forbes:

  • Apple – $ 241,2 млрд (+ 17%);
  • Google – $ 207,5 млрд (+ 24%);
  • Microsoft – $ 162,9 млрд (+ 30%);
  • Amazon – $ 135,4 млрд (+ 40%);
  • Facebook – $ 70,3 млрд (-21%);
  • Coca-Cola – $ 64,4 млрд (+ 9%);
  • Disney – $ 61,3 млрд (+ 18%);
  • Samsung – $ 50,4 млрд (-5%);
  • Louis Vuitton – $ 47,2 млрд (+ 20%);
  • McDonald’s – $ 46,1 млрд (+ 5%).

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).

Читайте также:

Малий і середній бізнес має взяти на себе головне завдання – вижити

При цьому, в рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, помітно змінилися позиції декількох брендів. Зокрема, Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas – з 61-го на 51-е місце, а Netflix підскочив з 38-го на 26-е місце. Також змінилося позиція в рейтингу у кількох люксових брендів: Chanel перемістилася з 79-го на 52-е місце, а Cartier – з 64-го на 56-е.

Вперше в рейтинг Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. У той же час бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg’s покинули рейтинг.

 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Политика — есть благородное искусство получать голоса бедных и деньги на избирательную кампанию у богатых, обещая защитить одних от других."

© Оскар Америнджер

Замглавы ОП требовал для Стерненко подозрение, предусматривающее пожизненное

Отпуск во время пандемии: как отдыхают украинцы и сколько это стоит

Сеть TikTok не передавала данные китайским властям – ЦРУ

“Им наплевать на этих парней”: Лукашенко о неприезде прокуроров по вагнеровцам

Киев и восемь областей не готовы к ослаблению карантина – Минздрав

Twitter провел переговоры о возможной покупке TikTok

Лукашенко договорился с Путиным по ЧВК Вагнера

Дело совсем не в “защите своих”: почему для Москвы так нежелательна выдача “вагнеровцев” в Украину, – мнение

Зеленский поздравил строителей с профессиональным праздником

Google создала онлайн-платформу для обучения в Индии

Пентагон заключил с SpaceX контракт на $316 миллионов

Nature: Якою пандемія коронавірусу буде в 2021 році?

В США создали устройство, позволяющее общаться с голограммой

Висунути Олексія Кучеренка – правильний крок “Батьківщини”, який може вплинути і на загальну картину виборів, і на партійні рейтинги, – Саакян

Карантин пошел Nintendo на пользу – доходы производителя видеоигр выросли

The Guardian: У Європі друга хвиля COVID-19, хоча лікарі ще не отямились від першої

Выборы в США. Зеленский призвал украинцев не вмешиваться: Не разменивайте страну

Zloy_odessit: Пленки Деркача аукнулись Коломойскому, или Пора паковать чемоданы в Ростов

В Украине за год зафиксировали около миллиона случаев кибератак и киберугроз – СНБО

Все люди находятся в зоне риска: врач указал на парадокс коронавируса