Site icon News Online 24

Катастрофа російських танкерів біля Керчі: що стало причиною — експерт


Катастрофа російських танкерів біля Керчі: що стало причиною — експерт

Катастрофі російських танкерів у Керченські протоці / Фото: скриншот з відео

Висота хвиль в морі сягала 3,5 метра, а швидкість поривчатого вітру — 24 м/с.

Російські танкери «Волгонефть 212» і «Волгонефть-239», які зазнали катастрофи поблизу Керченської протоки, мають річковий клас і були не придатними для виходу у відкрите море, особливо у шторм.

На цьому наголосив керівник Інституту Чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко.

Згідно з російським реєстром, ці річкові судна мають клас відповідно М-ПР2,5 та О-ПР2,0.

Як пояснив експерт, судна класу «М» мають витримувати хвилі заввишки 3 метри та завдовжки до 40 метрів при швидкості вітру до 24 м/с. Суднам класу «О» — дозволяється переміщатися, коли висота хвиль становить трохи понад 2 метри за довжини до 20 метрів, та швидкості вітру — до 21 м/с.

Додаткова абревіатура «ПР» означає, що судно пристосоване для плавання в прибережних морських водах. До суден такого класу висуваються підвищені вимоги щодо допустимої висоти хвиль: для «О-ПР» — 2 метри, для «М-ПР» — 2,5 метри.

Під час катастрофи, яка сталася за 8 миль від морського порту Тамань, висота хвиль в морі сягала 3,5 метра, а швидкість поривчатого вітру — 24 м/с.

Також експерт зазначив, що судна були дуже старими — «Волгонефть-212» був побудований на Волгоградському суднобудівному заводі 1969 року, а «Волгонефть-239» — там же 1973 року.

Нагадаємо, в акваторії Керченської протоки через пошкодження корпусу від ударів хвиль затонули російські танкери «Волгонефть-212» і «Волгонефть-239». Обидва судна зазнали аварії після того, як хвилі розкололи їх на дві частини.

tsn.ua

Exit mobile version