“Океан Ельзи” вдало скористався втратою російського ринку
Заборона виступів у Росії не позначилась на прибутках гурту «Океан Ельзи». Український популярний рок-гурт швидко переорієнтувався на західний ринок, де з аншлагами пройшли всі концерти 2014 року.
«У нас хороший менеджер, який наперед планує різні ситуації, до того ж широка аудиторія по всьому світу. Те, що ми перестали їздити в Росію звільнило нам дати, щоб ми частіше їздили в Америку, Європу, Казахстан Прибалтику та інші країни. Момент, коли все починалося (прим. – події на Майдані та заборона концертів ОЕ у Росії), ніхто з нашої команди про гроші не думав. Коли я вставав кожного дня, підтримував людей, кудись їздив, у мене голова була зайнята зовсім іншим, я не думав як це відіб’ється на моїх заробітках. Коли ти не думаєш про гроші, стається парадокс – рано чи пізно з грошима стає краще», – сказав Святослав Вакарчук в інтерв’ю «ТСН Тиждень».
Читайте также:
В Днипре на 15 локациях будут снимать семейную новогоднюю комедию
Нагадаємо, з липня по грудень 2014 року «Океан Ельзи» з аншлагами виступив у містах Казахстану, Естонії, Фінляндії, США, Канади, Франції, Німеччини, Іспанії, Італії, Латвії, Азербайджану, Великобританії та Білорусі.
В оприлюдненому минулого тижня музичному рейтингу Cultprostir, експерти визнали ювілейне шоу «Океану Ельзи», що відбулось у Києві 21 червня на НСК «Олімпійський», кращим концертом 2014 року.