USD28.2033

Підвищення вартості квитків. Найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими – експерт

Підвищення вартості квитків. Найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими – експерт

Роттердам+ як податок на бідних.

Квиток у метро зріс 5 до 8 грн, а трамвай та тролейбус вдвічі – теж до 8 грн.

Бачу для багатьох стало сюрпризом, що тисячі киян стояли у довгих чергах у метро, щоб зекономити 3-6-9 грн. Ну що ж, вітаю, ви зіткнулися із реальністю.

Чи дешевий наш електротранспорт? 

Порівняння із європейськими столицями некоректне із декількох причин. 

1. Якість. Я жив у Лондоні і можу порівняти. Один мій знайомий у Києві не їздив ні на чому класом нижче, аніж Range Rover. У Лондоні він їздив виключно на громадському транспорті. Ну і звичайно, там майже ніхто не платить одноразову вартість квитка, а користуються Ойстерами, тоді вартість у рази нижча.

2. В Україні підприємства громадського транспорту фінансуються не тільки із квитків, але і з бюджету (із податків). Так у 2017р у Києві із міського бюджету було виділено всього 1,8 млрд грн. З допомогою бюджетних грошей закуплено 40 трамваїв, 100 автобусів МАЗ та 80 тролейбусів Богдан. Отже, ми всі оплатили це своїми податками.

Читайте также:

В Азовское море вошла вражеская флотилия, раскрыто число кораблей: «соотношение не в пользу Украины»

Є умовний БерлінЕлектроТранс, який купує транспорт за рахунок своїх квиткових та рекламних доходів. Чи має тоді квиток у Берліні бути таким же, як у Киівпастранс, який закуповує транспорт за рахунок бюджетних грошей? Звичайно, ні. Будь-який бізнес буде з радістю продавати свій товар дешевше, якщо йому за це доплачують із бюджету зібраними податками.

Про різні зарплати, які сидять у ціні квитка навіть не буду писати. Просто давайте поцікавимося через деякий час чи виросли зарплати водії та кондукторів пропорційно росту вартості квитка.

І оскільки «на око» ціна квитка у нас дешевше, аніж у Європі, то дуже часто застосовують прийом «не цікавтесь, що там внутрі квитка, все одно дешево». 

Читайте также:

Суд по делу Труханова закончился столкновениями: видео

А всередині квитка – є цікаве. Наприклад, повернення сумнівних боргів із «збільшуючи коригуючим коефіцієнтом» на загальну суму 2 млрд грн.

25% квитка метро, трамваю, тролейбуса – це електроенергія. Це друга найбільша стаття затрат. Більша тільки фонд зарплати – біля 35%.

Тариф на е/е для підприємств виріс з 1 січня та з 1 квітня, всього на 16%. І ось різні фактори назбиралися і ефект дійшов до кінцевого споживача. Із кожного квитка тепер біля 2 грн іде на електрику. А 25 копійок із кожного квитка – це переплата, на формулу Роттердам+.

Дві поїздки у день і 0,5 грн на Роттердам+. І так кожен день і з усіх, хто користається електротранспортом.

Громадським транспортом користуються, якраз небагаті або й відверто бідні люди, які не мають автомобіля і не можуть собі дозволити таксі. Таким чином «обілечують» найбідніших, щоб найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими. Таке собі Робін Гуд навпаки – відібрати у бідних і віддати багатому.

І якщо ви думаєте, що від підвищення вартості квитків на 60%-100% Київ отримає принципову кращу якість послуг, то ні.

Заступник голови КМДА Д.Давтян вже завбачливо заявив, що і нові ціни не покривають собівартості, яка на його думку, складає 8,27-8,77 грн за поїздку.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Все политики делятся на два класса: те кто прикрываясь добром творят зло, и тех кто творит зло не прикрываясь ничем."

“Комсомольцям Порошенка” нагадали, якою була ціна на газ для населення 10 років тому

Зеленский раскрыл правду о заработках в России! «Подарить русским наши деньги? Нет»

В США готовятся запустить ракету, напечатанную на 3D-принтере

Наша избирательная кампания все больше напоминает рассказ Марка Твена

Ракеты направить на Петербург! В ЕС созрел жесткий отпор! Путину пора кусать локти

Аппарат NASA передал на Землю снимок двух ураганов на Юпитере

Гильдия продюсеров США назвала лучший фильм 2018 года

Не могу понять, как можно сотрудничать с российским зомбоящиком – Бабченко

“Независимой Украины не будет”: Цимбалюк предупредил, чем закончатся переговоры с РФ

Що зі свідомістю росіян зробили державна пропаганда та мілітаризація всіх сторін життя

Компания ULA запустила ракету Delta IV Heavy с военным спутником

Сможет ли Гриценко помочь одиозному бизнесмену Бродскому вернуться в большую политику?

Пленным украинским морякам портят жизнь в России: «Установка такая пришла»

Стало известно, когда Microsoft прекратит поддержку Windows 10 Mobile

Маас: Для Германии арест украинских моряков неприемлем

Безразличие российских оккупантов к крымчанам не имеет границ

РФ отказалась выполнять требования ЕСПЧ касательно Павла Гриба

Лучший ответ на вопрос, какую страну удалось построить Порошенко

США перебрасывают флот в Черное море: Путину не понравится

Закон о переименовании УПЦ МП обжаловали в Конституционном суде