USD28.2033

Підвищення вартості квитків. Найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими – експерт

Підвищення вартості квитків. Найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими – експерт

Роттердам+ як податок на бідних.

Квиток у метро зріс 5 до 8 грн, а трамвай та тролейбус вдвічі – теж до 8 грн.

Бачу для багатьох стало сюрпризом, що тисячі киян стояли у довгих чергах у метро, щоб зекономити 3-6-9 грн. Ну що ж, вітаю, ви зіткнулися із реальністю.

Чи дешевий наш електротранспорт? 

Порівняння із європейськими столицями некоректне із декількох причин. 

1. Якість. Я жив у Лондоні і можу порівняти. Один мій знайомий у Києві не їздив ні на чому класом нижче, аніж Range Rover. У Лондоні він їздив виключно на громадському транспорті. Ну і звичайно, там майже ніхто не платить одноразову вартість квитка, а користуються Ойстерами, тоді вартість у рази нижча.

2. В Україні підприємства громадського транспорту фінансуються не тільки із квитків, але і з бюджету (із податків). Так у 2017р у Києві із міського бюджету було виділено всього 1,8 млрд грн. З допомогою бюджетних грошей закуплено 40 трамваїв, 100 автобусів МАЗ та 80 тролейбусів Богдан. Отже, ми всі оплатили це своїми податками.

Читайте также:

Двух депутатов уличили в финансировании террористов “ЛДНР”: подробности расследования

Є умовний БерлінЕлектроТранс, який купує транспорт за рахунок своїх квиткових та рекламних доходів. Чи має тоді квиток у Берліні бути таким же, як у Киівпастранс, який закуповує транспорт за рахунок бюджетних грошей? Звичайно, ні. Будь-який бізнес буде з радістю продавати свій товар дешевше, якщо йому за це доплачують із бюджету зібраними податками.

Про різні зарплати, які сидять у ціні квитка навіть не буду писати. Просто давайте поцікавимося через деякий час чи виросли зарплати водії та кондукторів пропорційно росту вартості квитка.

І оскільки «на око» ціна квитка у нас дешевше, аніж у Європі, то дуже часто застосовують прийом «не цікавтесь, що там внутрі квитка, все одно дешево». 

Читайте также:

Трамп підписав закон про права людини у КНДР

А всередині квитка – є цікаве. Наприклад, повернення сумнівних боргів із «збільшуючи коригуючим коефіцієнтом» на загальну суму 2 млрд грн.

25% квитка метро, трамваю, тролейбуса – це електроенергія. Це друга найбільша стаття затрат. Більша тільки фонд зарплати – біля 35%.

Тариф на е/е для підприємств виріс з 1 січня та з 1 квітня, всього на 16%. І ось різні фактори назбиралися і ефект дійшов до кінцевого споживача. Із кожного квитка тепер біля 2 грн іде на електрику. А 25 копійок із кожного квитка – це переплата, на формулу Роттердам+.

Дві поїздки у день і 0,5 грн на Роттердам+. І так кожен день і з усіх, хто користається електротранспортом.

Громадським транспортом користуються, якраз небагаті або й відверто бідні люди, які не мають автомобіля і не можуть собі дозволити таксі. Таким чином «обілечують» найбідніших, щоб найбагатший Ахметов і його компаньйони стали ще багатшими. Таке собі Робін Гуд навпаки – відібрати у бідних і віддати багатому.

І якщо ви думаєте, що від підвищення вартості квитків на 60%-100% Київ отримає принципову кращу якість послуг, то ні.

Заступник голови КМДА Д.Давтян вже завбачливо заявив, що і нові ціни не покривають собівартості, яка на його думку, складає 8,27-8,77 грн за поїздку.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Все политики делятся на два класса: те кто прикрываясь добром творят зло, и тех кто творит зло не прикрываясь ничем."

Кличко: Киевсовет должен сохранить надбавки столичным учителям

В ОБСЕ рассказали, почему в зоне АТО продолжаются боевые действия

У наших соседей есть традиция – самим устроить теракт, обвинить в нем кого-то и напасть. Мы для них источник ненависти – блогер

Нелегитимная Госдума РФ грозит Украине “катастрофой” – заявление

В Виннице жители многоэтажки вышли на протест против строительства автомойки

Разоблачен российский разведчик в ООН: занимался Донбассом

Садовый в Харькове предложил эксперимент – на месяц закрыть ОГА

Дело Холодницкого: полиции дали доступ к телефону сотрудника НАБУ

Для Порошенко “армия, вера и язык” – это просто средство “поюзать” патриотические чувства украинцев, – политолог

Курсы валют: долларовая аномалия спровоцирует катастрофу, которая зацепит каждого

Россиян будут сажать за незаконный въезд в Украину

До росіян слід ставитись так, як ставились в СРСР, Британії, США до німців під час Другої світової війни

У Кличко придумали новую схему наживы на больных украинцах

“Они должны были понимать, на что шли”: генерал Наев четко указал на убийц Захарченко, Гиви и Моторолы

Рада передала Андреевскую церковь Вселенскому патриархату

Штаб ООС: захисників Талаківки противник обстріляв із мінометів 120-го калібру

Оттягивают 4 месяца: почему Омелян до сих пор не уволил руководителя “Украэроруха”

Волошина: “Русский мир” страшен в первую очередь для тех, кто не отторгает его

Герус: Прибуток від Роттердам+ на 25% більше, аніж останній транш МВФ

Рік після оновлення Вінницького Центру спортивної медицини