USD28.2033

Протест автовладельцев в Киеве: угрозы уже радикальные – спецкор

Митинги владельцев нерастаможенных авто возле здания ВР с каждым днем становятся все более эмоциональными. Как сообщил спецкор “ГС” Александр Ивасивка, в четверг, 25 мая, водители призывали даже перекрыть не только улицу Грушевского, но и весь Киев.

Комитет Верховной Рады по вопросам налоговой и таможенной политики рекомендовал принять в первом чтении законопроект Максима Бурбака. Народный депутат предлагает обложить нерастаможенные автомобили сбором в размере два евро в день.

Заседание комитета проходило под аккомпанемент митинга владельцев нерастаможенных авто на иностранной регистрации, которые полностью перекрыли улицу Грушевского.

Подробнее о событиях в Раде и возле нее сообщил в эфире радиостанции Голос Столицы специальный корреспондент Александр Ивасивка:

(текст публикуется на языке оригинала)

“Вже і не злічити, який раз приходять представники громадської організації “АвтоЄвроСила” до ВРУ. Здається, вже цього року це більше ніж десятий їхній протест в урядовому кварталі та біля ВРУ. Востаннє вони говорили про те, що матимуть намір розмовляти з міністром юстиції щодо порядку розмитнення їхніх автомобілів. Вчора та сьогодні, здається, що градус всередині громадської організації “АвтоЄвроСила” потроху закипає. Дедалі більш радикальніші лозунги звучать і дедалі більше радикальніші заклики власників авто на іноземній реєстрації звучать під ВРУ. Причина головна протесту — це проект, внесений лідером фракції “Народного фронту” нардепом Максаимом Бурбаком, згідно з яким, за день їзди територією України автівки з реєстрацією країни ЄС водію слід буде платити два євро.

Читайте также:

Едь, молись, трясись: Сумская сняла самую адскую дорогу Украины

Власне, сьогодні громадська організація “АвтоЄвроСила” отримала інформацію, що цей законопроект буде слухатися на профільному комітеті пані Южаніної, мається на увазі комітет ВРУ з питань податків і митної політики. І в той час, коли комітет слухав цей законопроект, громадська організація “АвтоЄвроСила” близько сотні автомобілів з реєстрацією Польщі, Литви, Латвії, Естонії, Болгарії та інших просто заблокували рух вулицею Грушевського. Загалом Грушевського стояла від Кріпосного провулку і де-факто до вулиці Садової.

Для учасників цього мітингу влаштували навіть пряму трансляцію. Звук йшов з приміщення комітету ВРУ з питань податків та митної політики, на вулиці Липській, де слухався законопроект пана Бурбака. На засіданні комітету спершу не вистачало кворуму для розгляду цього законопроекту, а потім вулиця Грушевського та власники автівок з європейською реєстрацією чули сварку Олега Ярошевича, голови громадської організації “АвтоЄвроСила”, з пані Ніною Южаніною та іншими членами цього комітету просто в прямому ефірі.

Читайте также:

Идиотизм бьет рекорды: ноу-хау от дорожников взбесило украинцев

Потім Олег Ярошевич вийшов до протестувальників, він був доволі сумний і знервований, і сказав, що комітет “пропихнув цей закон Максима Бурбака”. Це означає, що комітет ухвалив цей законопроект і передав його далі, на розгляд  до ВРУ. Тут почали потрохи закипати емоції, водії між собою говорили і частково навіть керівництво “Автоєвросили” підживлювало ці версії, що в принципі ВРУ може навіть сьогодні витягнути цей законопроект з комітету і ухвалити його.

Читайте также:

День украинского добровольца: история праздника от Запорожской Сечи до сегодня

Біля ВРУ одразу почали лунати лозунги: “Бурбак, відкличь законопроект!”, “Ні лобістському закону!”, “Ми хочемо домовитися”, “Бурбак, це несерйозно”. Заклики були доволі радикальні. “Перекрили одну вулицю в центрі, — кричала частина водіїв, — перекриємо і весь Київ”. Люди закликали терміново роз’їхатися по іншим важливим магістральним вулицям Києва, аби просто заблокувати рух. Інша частина казала, що такими діями вона викличе просто нерозуміння й обурення з боку киян і закликали, навпаки, блокувати домівку пана Бурбака, Ніни Южаніної і навіть їхати в гості до президента. Інша частина говорила, що слід написати відразу тут, на Грушевського петицію і йти до президента Порошенка на Банкову, аби пояснювати, чому вони не хочуть прийняття цього законопроекту.

Навіть звучала наступна теза: “Київавтодор”, ВРУ і Кабмін повинні ще доплачувати громадянам на автомобілях з іноземною реєстрацією щодня по два євро, за те, що всі ми разом їздимо по таких жахливих українських дорогах, говорили активісти.

“Автоєвросила” виділила кілька десятків членів своєї громадської організації, які терміново роз’їхалися по посольствам кількох країн ЄС, мова про Прибалтику, Литву, Латвію, Естонію, Польщу, Словаччину, Чехію. Вони хочуть довести до відома дипломатів, що в Україні можуть прийняти законопроект, який напряму вплине на водіїв з країн ЄС, з яких теж будуть брати по два євро в день за експлуатацію наших доріг”.

Ранее директор главного сервисного центра МВД Владислав Криклий в эфире “ГС” заявил, что способы достижения цели владельцев авто с иностранной регистрацией — недемократичные и нецивилизованные.

А эксперт Александр Лазарев в эфире “ГС” заявил, что требования владельцев авто с иностранными номерами противоречат здравому смыслу, поскольку фактически они хотят узаконить контрабанду.

 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (голосов: 1, в среднем: 5,00 из 5)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Для политиков реформы – это во-вторых, а может даже в-третьих. Любой ценой удержать себя во власти – вот что для них во-первых."

© Олег Попцов

Самая большая угроза для украинских дорог: как Илон Маск отравляет жизнь Укравтодору

Украинские патриоты пикетировали венгерское консульство в Ужгороде

Маск, помоги: Укравтодор пытается лишить украинцев электрокаров

В Кении открылось Почетное консульство Украины

Закон о валюте: как изменится жизнь украинцев и что будет с курсом

Independent: Почему Россия так нервничает из-за визового статуса Романа Абрамовича?

Курс биткоина на 24 мая: крипторынок испытал серьезные изменения

В ПАСЕ призвали освободить Олега Сенцова

Украинские военные встретились с Папой Римским: исторический момент, удивительные фото

У Білорусі засудили до 8 років в’язниці українського журналіста Павла Шаройка – посол

Закрыть к чертовой матери: пожарные проверили украинские ТРЦ после трагедии в Кемерово

ГПУ предлагала Мюллеру вместе расследовать дела против Манафорта

Главное за день: громкий скандал в Кабмине и новые правила ввоза авто

Новинский: На теме Томоса власть занимается предвыборным пиаром и отвлекает внимание от коррупции

Выпрыгнул в окно: всплыли забавные подробности скандала с футбольными “договорняками”

Порошенко: Первая очередь полигона Широкий лан будет сдана осенью

Украинская школьница победила на престижном конкурсе в США: ее изобретение облегчит жизнь всем

Активістів Приірпіння безкарно б’ють, Біличнаський ліс – під загрозою дерибану

Поступление 2018: выпускники получат неравные шансы

Губернатор Вінниччини підписав декларацію зі стрижавським лікарем