USD28.2033

Реальні проблеми Росії полягають у генетичній нездатності до продуктивної роботи

Реальні проблеми Росії полягають у генетичній нездатності до продуктивної роботи

Реальні проблеми нинішньої Московії, причини її постійної поступової деградації не є ні геополітичними, ні економічними, ніякими іншими окрім генетичних.

Вони полягають в генетично обумовленій нездатності московитів до постійної, стратегічної творчості в продуктивних і ефективних галузях людської діяльності.

До 1991 року Московією ніколи не управляли московити (угро-фіни). Це просто незаперечний історичний факт. Це все були “інородці” – німці, тюрки, українці, кавказці, євреї тощо. Вся верхівка генетично і культурно була абсолютно відірвана від народу і йому чужа та ворожа. І навіть Жовтневий переворот нічого не змінив.

Хоча еліта і була фізично знищена московити до влади так і не прийшли – Ленін єврей з різними домішками, Сталін грузин з єврейським корінням (Джугашвілі з грузинської означає – син єврея), Хрущов, Брежнєв, Черненко, Горбачов, як казали на них у Москві – “хахли”, Андропов – єврей. Лише з 1991 року до влади в Московії прийшли московити Єльцин і Путін.

Читайте также:

Юрий Гарбуз готов лететь в Германию в любом состоянии: больничный делам не помеха

В СРСР не було ні науки, ні техніки, ні культури московитів. Всі ці галузі реально існували за рахунок євреїв, українців, вірменів і частково грузинів. Нехай навіть хтось з діячів був Іванов Іван Іванович, але якщо його “посребти”, то виявиться, що насправді він якийсь Іофе, Петросян чи Пилипенко. наприклад в галузі пісенної творчості Пугачова – єврейка, Добринін – вірменин, Антонов – Пилипенко. 

Читайте также:

Если бы мы были в Раде, не голосовали бы за «особый статус» Донбасса, – Гриценко

В СРСР існував навіть своєрідний національний поділ праці. Наприклад, вся фізика належала євреям, а вся космонавтика – українцям (Корольов, Глушко, Челомей, Янгель, Кондратюк тощо). Потім відійшли євреї. З 1991 року почали відходити українці, грузини, вірмени, прибалти.

Залишилися лише некреативні “інородці”, яких не цікавить творчість в науці,техніці, мистецтві. Почала поглиблюватися криза в усіх сферах суспільства. Саме усвідомлення цього факту реально і є причиною нинішнього намагання Московії повернути креативні народи в своє “лоно”.

Цьому ж служить постійне фінансування війни арабів з Ізраїлем. Однак з цього нічого не вийде. Історія з географією вже зачитала свій вирок. Карфаген має бути зруйнований. як абсолютно нежиттєздатний, як гальмо прогресу і творчого потенціалу цілого світу.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В политики идут не те, кто знает, что нужно делать, а те, кто знает, что нужно говорить."

© Стас Янковский

Россия готовит наступление на Украину! Перехвачен секретный разговор! Уже стягивают авиацию и войска!

Microsoft готов консультировать МОН по цифровизации школ в Украине

Насирова не пустили в Давос

Раду Європи та ОБСЄ потрібно вивчати як класичні об’єкти російського впливу

Срочно! Янукович попал в больницу в России! Его порезали

Украинцам обещают подорожание интернета на четверть

Дипломат пояснив, чому Росію не повернуть у ПАРЄ

Саакашвили жестко высказался об украинцах в Польше: А чему радоваться?

В антикорсуд не попадут еще 9 “сомнительных” кандидатов: список

Оглашение приговора Януковичу: онлайн-трансляция

Фильм “Зеленая книга”, номинированный на пять “Оскаров”, выходит в прокат

Вердикт суда о госизмене Януковича: Виновен

Первинне завдання Вакарчука – жорстке фільтрування охочих потрапити до влади

Политэксперт: Тимошенко продемонстрировала, каким должен быть президент

Мир впервые отмечает Международный день образования

Компания Boeing провела первые испытания летающего такси

“Не все однозначно”: юрист — об интриге дебатов в ПАСЕ по морякам

Суд зобов’язав ДБР розслідувати походження коштів фірм-донорів “Опоблоку”

На 1+1 выдали правду о Зеленском в новогоднюю ночь: «Ошибки не было»

МОН заинтересовано в сотрудничестве с Microsoft для разработки концепции цифровизации школ