USD28.2033

Революційний літак без двигунів здійснив перший політ

Перший «твердотілий» літак, у тяговій системі якого немає жодної рухомої деталі, здійснив свій перший успішний політ, подолавши символічну відстань в 60 метрів. Таким чином, він довів, що важчі за повітря машини можуть літати без реактивних чи гвинтових двигунів, пише The Guardian.

Політ відображає прорив у технології «іонічного вітру», який використовує потужне електричне поле для генерації заряджених іонів азоту. Ці частинки в свою чергу виштовхуються із задньої частини літака, створюючи тим самим тягу.

Професор аеродинаміки Массачусетського технологічного інституту Стів Баррет сказав, що на створення такої машини його надихнула наукова фантастика, якою він захоплювався в дитинстві.

Читайте также:

Украинские хакеры расширили зону влияния: обалдевшие жертвы сидят в Австрии

«Я був великим фанатом Star Trek. В ті часи я думав, що в такому майбутньому точно повинні бути літаки, які літають безшумно і без рухомих деталей. У них точно не повинно бути пропелерів чи турбін. Тож я почав шукати, як фізика може зробити такі польоти без рухомих часин можливими. А потім натрапив на концепцію, відому під назвою іонічний вітер, яка вперше вивчалася в 1920-х роках», — сказав Баррет, додавши, що в ті часи вченим не вдалося добитися значного прогресу в цій технології.

Читайте также:

Страна роботов: в Японии запустили доставку на дронах Страна роботов: в Японии запустили доставку на дронах

До «іонічних вітрів» повернулися в 1950 роках, коли вчені вирішили, що їх можна використати в авіаційній техніці. Але, за словами вченого, йому знадобилося близько п’яти років, щоб зрозуміти, як саме можна ефективно створювати «іонічний вітер». Літак-прототип має дріт на передній частині крил, через які проходять 40 тисяч вольт електричного струму. Цього достатньо, щоб створити «електричні хвилі», які заряджають молекули повітря біля дроту. Ці заряджені молекули потім протікають вздовж електричного поля до другого дроту, зіштовхуючись з іншими молекулами повітря на своєму шляху і передаючи їм свій заряд. Ці молекули потім створюють потік в задній частині літака, забезпечуючи таким чином тягу.

Таким чином, вчені створили тягову систему, яка повністю живиться електрикою, не створює шуму і потенційно може досягти такої ж потужності, як і сучасні реактивні двигуни.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Для политиков реформы – это во-вторых, а может даже в-третьих. Любой ценой удержать себя во власти – вот что для них во-первых."

© Олег Попцов

Варфоломей открестился от церковного “престола” Украины: у вас своих хватает

Нацполиция завела уголовные дела против сотрудников НАПК

Bloomberg: Очередное поприще войны между НАТО и Россией за сферы влияния – глубоко разделенное балканское государство

Украинский десантник извинился за символику СС: не знал, что нельзя

Канада планирует продолжить тренировку бойцов ВСУ

Нам брешуть, що ворог не в Москві, а в Парижі – письменник

Украинцев предупредили об изменениях на валютном рынке: что важно знать

В УПЦ МП ответили СБУ: Срывать объединительный собор не будем

Российский цирк в Венесуэле закончился, так толком и не начавшись

У Вінниці шукають, що заважає розвитку бізнесу

Субсидий не будет: украинцы начали “стучать” на соседей в лучших традициях СССР

Три телеканала оштрафованы: мало украинского языка в эфире

Варфомоломей отправил подкрепление: “правая рука” патриарха уже в Украине

У Порошенко отказываются раскрывать списки посетителей – Схемы

Порожній ринг: чому нам потрібні дебати кандидатів у президенти

Ветеран АТО жестко поставил на место Усика: “Кличко уже пытался”

Згубна забаганка автономії: Європа тяжіє до безпорадності

В киевской гимназии школьник жестко отчитал учительницу: “Как ты так можешь говорить?”

Матрос “Никополя” сидит в камере с бывшим кавказским министром

Європа також помиляється. Британський і французький уроки для України