USD28.2033

ROSHEN, DIADEMA та VINNYTSIA JAZZFEST: Україна обрала найвідоміші бренди Вінниці

Протягом місяця – з 25 вересня по 20 жовтня – в мережі тривало опитування мешканців міст якою вони бачать Вінницю. Опитування проводилося в рамках проекту ПРОМІС задля розробки бренду міста.

За словами консультанта проекту ПРОМІС Андрія Нагорного, під час дослідження «Економічна та культурна приcутність Вінниці на зовнішніх відносно міста ринках» респондентам необхідно було вказати, які продовольчі та непродовольчі товари вінницького виробництва вони знають та споживають, які послуги від вінницьких компаній отримують, які найбільш впізнавані культурні події Вінниці знають, яким словом вони можуть охарактеризувати місто та чи є Вінниця сприятливою для ведення бізнесу, повідомляє Вінницька міська рада.

Так, у розділі найбільш впізнаваних продовольчих та непродовольчих товарівмешканці інших міст назвали продукцію торгових марок: «ROSHEN», «Авіс», «Караван», «Солодка мрія», «Ушастый нянь», «Володарка», «DIADEMA» та ін. Респонденти відзначають високу якість вінницької продукції.

Читайте также:

На Вінниччині зменшилась кількість ДТП

Найбільш відомою культурною подією міста є міжнародний фестиваль «VINNYTSIA JAZZFEST».

Серед послуг, які доводилося отримувати у Вінниці відзначають освітні та адміністративні. За словами фахівців, це гарний для міста показник, адже спектр послуг, які надають вінницькі Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) є досить широким. Окремі з них швидко та якісно можна отримати не залежно від місця проживання отримувача послуг, тому до вінницьких Прозорих офісів їдуть зі всієї України. Також багато респондентів відзначили, що Вінниця є досить сприятливою для ведення бізнесу.

Читайте также:

У Вінниці розробляють 3D-макет Вервольфу

За словами головного радника з питань врядування проекту ПРОМІС Кейді Ворд, Вінниця, відповідно до соціологічного опитування, у дуже вигідному становищі.

  • «Я займалася розробкою маркетингової стратегії у понад 60 містах 12 країн світу і це одна з найбільш сприятливих стартових позицій, бо більшість міст починають займатися маркетинговим стратегуванням, коли настає криза», – говорить Кейді Ворд.

В подальшому ці соціологічні дані будуть опрацьовані і буде визначено, які саме позиції використовуватимуться для подальшої розробки бренду міста. Консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін зазначив, що бренд міста, який згодом буде розроблено, допоможе людям формувати певні яскраві образи про місто. Його формуватимуть враховуючи кілька цільових груп – інвесторів, туристів, мешканців міста.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Власть чаще переходит из рук в руки, чем от головы к голове."

Реинкарнируешься – опять сядешь: убивший 81 женщину маньяк получил то, что заслуживает

Мисс Мира 2018: какое место заняла Украина (ВИДЕО)

Громада Вінниці схвалила бюджет міста на 2019 рік

NASA предоставило возможность послушать Марс

Актеру, сыгравшему комиссара Каттани, запретили въезд в Украину

Порошенко підписав закон про припинення Договору про дружбу з Росією

Жесткая посадка самолета в аэропорту “Борисполь”: в “Белавиа” рассказали детали аварии

Кремль о прекращении “дружбы” со стороны Украины: Это неуважение

Как россияне психологически ломают наших моряков и их близких

В Генштабе с удивлением узнали, что военные и копы на улицах кошмарят молодых парней

СБУ: Россия использует УПЦ МП в гибридной войне – фото

РФ готовилась к захвату кораблей ВМС больше года – еврокомиссар

Стало відомо, хто став керівником інформаційної служби Воєнного кабінету Тимошенко

Вторжение в Украину: эксперт объяснил, что сдерживает Путина

Обмен заложников: Украина в Минске предложит России два варианта

Daily and Sunday Express: “Блокировать российские корабли” – экс-посол США предлагает новую тактику сдерживания Путина

В Украине закрылся последний завод по переработке батареек: в чем опасность

Минздрав заявил о захвате неизвестными Одесского медуниверситета

Послуги МВС: нові правила – старі проблеми

Тысячи солдат, полсотни танков и десятки “Градов”: в “ДНР” пылает из-за “наступления украинской армии”, фейк года