USD28.2033

Штрафи для перевізників та низькі тарифи для пасажирів: Верховній Раді запропонували реформу громадського транспорту

Штрафи для перевізників та низькі тарифи для пасажирів: Верховній Раді запропонували реформу громадського транспорту

В Україні хочуть суттєво трансформувати роботу громадського транспорту. В першу чергу планують зайнятися міськими маршрутками, які у багатьох асоціюються з “пеклом на колесах”.

Для цього до Верховної Ради внесено 4 законопроєкти (№5149, №5150, № 5151, № 5152), які в комплексі отримали назву “реформа громадського транспорту”.

Суть реформи полягає в створенні прозорого конкурентного ринку пасажирських перевезень шляхом впровадження дворівневої моделі, за якою успішно працює громадський транспорт в Лондоні, Мадриді, Варшаві та інших містах Європи. Більш докладно про це йдеться в матеріалі видання Оbozrevatel, інформує .

Якщо транспортна реформа буде підтримана більшістю депутатів, сферу громадського транспорту очікують наступні зміни:

  • З'явиться можливість паралельно працювати двом моделям організацій пасажирських перевезень: громадські та комерційні транспортні послуги. У першому випадку перевізники будуть обслуговувати комерційно невигідні маршрути, але які є соціально важливими (наприклад, пасажиропотік включає велику кількість “пільговиків”, дальність маршруту є неокупною і т.п.). Витрати перевізників в такому випадку будуть покриватися коштом дотацій з бюджету. Друга модель буде застосовується там, де перевізник має можливість заробляти на перевезеннях і у держави нема потреби дотувати транспортні послуги. Визначати, до якої моделі віднести той чи інший маршрут в межах певної території, буде організатор перевезень, тобто держава в особі органів місцевого самоврядування.

    Читайте также:

    Венетомед – украинский производитель защитной медицинской одежды

  • Вибір перевізників буде здійснюватися через конкурентні процедури державних закупівель. Це дозволить не допустити махінацій при проведенні конкурсу на отримання маршрутів і дозволить вести відкриту конкуренцію серед постачальників транспортних послуг. Право їздити отримає той перевізник, який готовий забезпечити необхідну якість транспорту за найнижчим тарифом.

  • Для сфери суспільних перевезень обов'язковою умовою буде впровадження безготівкової системи оплати проїзду (POS-терміналів) і електронного квитка. При цьому вся оплата за проїзд буде направлятися не в “кишеню” перевізника, а безпосередньо спеціальному публічному суб'єкту. Ним буде окремо створене організатором неприбуткове підприємство. При такому підході пільгові категорії пасажирів не будуть питати, чи можна їм скористатися маршруткою, оскільки, по-перше, перевізник не має права відмовити, а по-друге, йому буде все одно, які категорії пасажирів перевозити. Дохід перевізника буде визначатися не зібраними коштами за проїзд (як відбувається зараз), а накатаними кілометрами і якістю наданих послуг.

    Читайте также:

    Подать заявку для участия во Всеукраинском языковом марафоне можно будет с 18 октября

  • Буде запроваджено своєрідний механізм “міського транспорту в смартфоні”. Це дозволить максимально диджиталізувати сферу пасажирських перевезень. Автоматизована диспетчерська система контролю “уповноважене підприємство – перевізник – пасажир” надасть можливість віддалено контролювати графік руху транспорту, якість послуг, що надаються, і інші необхідні показники. Місцева влада через уповноважене підприємство зможе штрафувати перевізників за невиконання умов договору та недотримання встановлених норм (в тому числі у разі скарг пасажирів). А от сумлінних перевізників, які забезпечують високу якість послуг, заохочуватимуть преміями.

  • Завдяки довгостроковим контрактам з надання транспортних послуг (від 5 років і більше) перевізники не будуть боятися вкладати значні інвестиції в модернізацію та оновлення транспортного складу. Цей пункт буде одним з обов'язкових умов договорів на перевезення. Як результат – замість “роздовбаних маршруток” пасажири зможуть побачити комфортний і безпечний транспорт.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

    Чтобы оставить комментарий необходимо

    "Плохие законы — худший вид тирании."

    © Эдмунд Берк

    Регистрация

    (Максимальный размер файла 0,5Mb)

    Восстановление паролю

    Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

    Если Россия нападет. Большинство поляков выступают за военную поддержку Украины – опрос

    The Washington Post: Найефективніша відповідь на агресію Росії – це тісніші відносини США з Україною

    Как распознать зависимость от сериалов и избавиться от вредной привычки?

    Фильм о дворце Путина в Геленджике стал самым популярным роликом года в российском Ютубе

    “США поддерживают суверенитет Украины”. Белый дом подтвердил переговоры Байдена и Путина

    Гарри Каспаров объяснил, когда и почему Крым будет возвращен Украине

    В WhatsApp появились исчезающие сообщения

    В Турции говорят, что лучше стран Запада подходят на роль посредника между Украиной и РФ

    Офіційно. США оголосили про дипломатичний бойкот Олімпіади в Пекіні

    Готова ли Россия ко Второй Вяликой Отечественной Войне?

    Четырехногого робота на колесах научили пользоваться лестницей

    Офіційно. США оголосили про дипломатичний бойкот Олімпіади в Пекіні

    Снайперы Нацгвардии прошли спецкурс подготовки по стандартам НАТО: фото

    Путин боится сближения Украины с НАТО и ЕС – The Guardian

    Київ переходить у “жовту” зону карантину: як працюватимуть транспорт і ТРЦ

    Запуск ракеты со спутниками Пентагона и NASA перенесли во второй раз

    Олімпійський призер з України Горуна пояснив, чому їздив до Росії “ділитися досвідом”

    Резников о последствиях агрессии РФ для Европы: миллионы беженцев – лишь одна из проблем

    “Українська Стратегія Гройсмана” – лідер довіри жителів Вінниччини, – соціологічне дослідження

    СМИ: В Иране перевернулся недостроенный военный корабль – видео