USD28.2033

Сьогодні на площі Гагаріна почали працювати світлофори: поки що у тестовому режиму

Від сьогодні, 2 жовтня, на площі Гагаріна у тестовому режимі запрацює світлофорне регулювання руху. Згодом така зміна руху дозволить зменшити аварійність на даному перехресті та організувати безпечні пішохідні переходи. Про це повідомляють у пресслужбі Вінницької міської ради.

В Агенції просторового розвитку створили відеоролик в якому йдеться про пересування автомобілів та громадського транспорту по площі. На відео можна побачити прискорену в 4 рази симуляцію функціонування перехрестя зі світлофорним регулюванням. У ході тестового режиму буде аналізуватись рух на даній ділянці та, за необхідності, режим роботи світлофорів буде скориговано для зменшення затримок на найбільш навантажених напрямках.

Читайте также:

Лідером серед регіонів країни має бути не тільки Вінниця, а вся область – Гройсман

“Оскільки однією із задач було створення безконфліктного руху потоків, пропускна здатність перехрестя на окремих напрямках буде меншою ніж очікуване транспортне навантаження. Так, незважаючи на заборону транзитного руху по вул. Соборна з 06:00 до 22:00, за результатами аналізу існуючого трафіку та розрахунків очікується перевантаження в’їзду на перехрестя із вулиці Соборна на 10-15%, оскільки значна частка водіїв ігнорує дану заборону. Тому закликаємо усіх водіїв та пішоходів дотримуватись ПДР та бути особливо уважними після зміни схеми організації дорожнього руху на площі Гагаріна”, – пояснюють в Агенції просторового розвитку.

Читайте также:

У Вінниці суд обрав міру запобіжного заходу подружжю, яке підозрюються у виготовленні та розповсюдженні дитячої порнографії

Зазначається, що в ході пошуку рішення по зменшенню аварійності розглядався варіант організації кругового руху, проте наявність трамвайних колій а також значна доля автобусів та тролейбусів у потоці транспорту роблять дане рішення недоцільним, крім того при круговому русі не вирішується питання безпечних пішохідних переходів перед входом в Центральний парк. А варіант зміни напрямку головної дороги, який обговорювався в соцмережах, не відповідає принципу пріоритетності громадського транспорту та не вирішує проблеми великої кількості конфліктних точок на перехресті.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

    Чтобы оставить комментарий необходимо

    "Демократия - это такое устройство, которое гарантирует, что нами будут управлять не лучше, чем мы того заслуживаем."

    © Телемах Рейд

    Доба на фронті: окупанти стріляли коло Луганського, біля Авдіївки – застосували безпілотник

    BMW отзывает более 30 000 «гибридов»

    “Народовладдя” Зеленського: що змінить законодавство про референдум

    В Ирпене мужчина угрожал взорвать госучреждение, если полиция не найдет его возлюбленную

    Не ждите чуда. Минск не может принести мир на Донбасс – Резников

    Украина может резко усилить ВМС: возможности и угрозы 2021–2022 годов. ВИДЕО

    В российском сегменте МКС сломался туалет

    “Нам теж доведеться ковтати “жаб”, – Резніков про хорватський досвід та реінтеграцію Донбасу

    Офис Зеленского критикует решение суда по Медведчуку: В Украине запрещена цензура

    В Офисе Президента отреагировали на решение суда по делу книги о Стусе

    Наталия Холоденко: Ненавидят – значит, вытесняют восторг к тебе, осуждают – хотят быть ближе

    Звезда Бетельгейзе оказалась меньше и ближе к Земле

    ЦВК достроково припинила повноваження всього складу Івано-Франківської обласної ТВК

    Введем жесткий карантин, когда будет 9500 случаев коронавируса в день – Зеленский

    Наименьшее время: ученые измерили, за сколько свет проходит молекулу

    Протесты в РФ и Беларуси: люди могут устать протестовать, но взгляды их от этого не изменятся. Скорее наоборот

    Экс-депутат, который сидел за умышленное убийство, участвует в местных выборах

    Луиш Каштру: “Шахтер” живет в атмосфере страха

    Ситуація з коронавірусом у Харкові критична. Сталося те, що ми бачили раніше в Італії, – голова ОДА

    Tesla увеличила запас хода в трех версиях Model 3