USD28.2033

Україна під колесами: “слуги народу” починають нещадно давити народ

Україна під колесами: "слуги народу" починають нещадно давити народІлюстративна світлина

Можуть, звичайно, сказати, що дві важких дорожньо-транспортні пригоди за участю кортежу нового президента країни й одного з новоявлених керівників віртуальної, але потенційно правлячої партії – просто збіги обставин

Мало що може трапитися на українських дорогах! Мало хто може опинитися за кермом! Як можна використовувати трагедії в політичному аналізі, має бути соромно.

Мені й було б соромно, якби я не займався не тільки українською, а й російською політикою. І не знав би, що дорожньо-транспортні пригоди за участю російських кортежів, машин чиновників і діячів “Єдиної Росії” – це один із найпоширеніших сюжетів російських новин в останні 20 років. Російські “слуги народу” (якщо ви забули, в Росії чиновників саме так і називають) їздять як хочуть, давлять, кого хочуть і мають за це хіба легкий переляк. Росія давно вже під колесами їхніх розкішних автомобілів.

Але для того, щоб зрозуміти, як це сталося, потрібно повернутися на двадцять років назад і згадати, як з'явилася “Єдина Росія” – тоді ця партія називалася “Єдність”. Оскільки практично ніхто з чиновників і губернаторів не вірив у перемогу нікому не відомого в країні ставленика сім'ї Єльцина Володимира Путіна, олігарх Борис Березовський затягував у цю партію в буквальному сенсі слова пройдисвітів, випадкових людей. Це були “нові обличчя” у прямому, “українському” сенсі цього слова.

Читайте также:

“Схемы” выяснили, кто стал управляющим Межгорья

Про майбутнього голову фракції “Єдність” і голову Державної думи Бориса Гризлова було відомо тільки те, що він – однокласник нового директора ФСБ Миколи Патрушева. Сергій Миронов, який незабаром зайняв третю посаду в країні – голови Ради Федерації – до походу в політику був безробітним. Дмитро Медведєв викладав в університеті й займався юридичною практикою, в адміністрації президента він з'явився тільки наприкінці 1999 року. Про путінських друзів по кооперативу “Озеро” я вже й не кажу – всі вони були ніким і політикою не займалися. Це був справжнісінький “Квартал 95”, тільки без провінційних хохм.

І, між іншим, авторитарні режими, завдання яких цементувати впливи олігархату, так завжди і приходять до влади – з “новими обличчями” й антиолігархічними гаслами.

Читайте также:

МИД: РФ должна вернуть пленных моряков, а не обменять

Виникає просте запитання – а чому вони тоді починають чавити людей? Ну, це просто. Пройдисвіти виявляються пасажирами стрімкого “соціального ліфту”, а модель успіху перед очима в них одна – це аж ніяк не велосипед невдалого руйнівника України “Голобородька”, а розкішний автомобіль місцевого депутата або прокурора. Якщо депутат або прокурор робив, що хотів, то нашому героєві тим пачше все дозволено. Він – “слуга народу”, йому ніхто нічого не зробить. І в народного обранця в буквальному сенсі слова вимикаються мізки – в тих, зрозуміло, в кого вони взагалі ще були. Такий ефект стрімкої зміни еліт в бідних дезорієнтованих країнах – “слуги народу” починають нещадно давити народ.

Росіян вибачає те, що в них у 1999-2000 році взагалі не було альтернативи, конкуренція йшла між двома колонами чекістів і бандитів, які потім успішно об'єдналися, згвалтували Росію і напали на Україну.

Українці свою долю під колесами вибирають самостійно. Але в них є інша перевага. Вони живуть не просто в бідній країні, вони живуть у країні, яка ще не дуже скоро стане багатою. Нафта, яка дала змогу Путінові, його друзям і російським олігархам побудувати авторитарний режим, у нас не з'явиться. А тому бажання замінити нинішніх пройдисвітів наступною порцією рятівників Вітчизни виникне в українців уже за кілька навіть не років, а місяців. Без грошей авторитаризм не побудуєш і людей довго не подавиш.

Ми дуже скоро виберемося з-під коліс чергового безглуздого автомобіля. Важливо тільки не потрапити потім під наступні колеса.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (1)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В политики идут не те, кто знает, что нужно делать, а те, кто знает, что нужно говорить."

© Стас Янковский

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

В работе Instagram произошел сбой

Политзаключенный Карпюк “выбыл” из российской тюрьмы – адвокат

Саакашвили попал в большую беду: такого поворота не ожидал никто

Реакция “Слуги народа” на выходку Бужанского покажет, готова ли партия очищать свои ряды от одиозных персонажей – мнение

Почему нет испанской страсти в глазах современного мужчины?

ДТП під Вінницею: водій легковика загинув, а 10-річний пасажир самотужки вибрався з авто

Tesla Roadster совершил первый полет вокруг Солнца

Зеленский уволил главу Николаевской ОГА

Тень Путина заметили в “Борисполе”, камеры успели все заснять: “это заметил весь мир”

Незабаром вінничани матимуть змогу придбати на зупинках громадського транспорту картки для оплати проїзду

На Вінниччині правоохоронці затримали чоловіка, який збув раритетну зброю за 13 тисяч гривень

«Однажды… в Голливуде». Кто любит кино – заслуживает бессмертия

Судьба Института нацпамяти зависит от нового правительства – Вятрович

Космические войны: Япония планирует запустить оборонный спутник

СМИ: Уволит ли Зеленский главу Верховного Суда?

В кабинете заместителя Луценко нашли “прослушку” — ГПУ

Xiaomi выпустит новый бюджетный смартфон с мощной батареей

Скандал с женой Нетаньяху: Николай Катеринчук объяснил, что на самом деле означает выходка

Підводні камені 7-го комітету Верховної Ради

Украина должна научиться зарабатывать на высоких технологиях – дипломат