USD28.2033

Украерорух під ударом: як врятувати вітчизняну авіагалузь

Украерорух під ударом: як врятувати вітчизняну авіагалузь

За прогнозами, відновлення докризових обсягів повітряного руху очікується на кінець 2022 року. Як врятувати авіагалузь?

Авіаційний транспорт — серед самих безпечних видів транспорту. Сідаючи в літак і вмикаючи собі улюблений трек у навушниках, ми не задумуємось над тим, хто заводить літак на зліт і посадку, хто контролює безпечний транзит над тією чи іншою країною. Усю цю роботу виконують авіадиспетчери та тисячі людей, які працюють в національних провайдерах. Пандемія позначилася на всіх критично важливих галузях інфраструктури, на економіці та й загалом на кожному з нас. У скрутному становищі опинився й Украерорух.

Складнощі розпочалася після анексії Криму та розв’язаної Росією війни на Донбасі — в результаті чого Україна втратила більшу частину транзитних потоків. Коронакриза ускладнила ситуацію. Коли країни закрили свої кордони та самоізолювалися, літаки вишикувалися в ряди на стоянках, авіакомпанії скорочували програми, Украерорух продовжував функціонувати, щоб зберегти критично необхідну інфраструктуру та досвідчених та висококваліфікованих працівників.

Провайдер заробляє на себе сам тим, що надає аеронавігаційне обслуговування у повітряному просторі України та повітряному просторі над відкритим морем, де відповідальність за обслуговування повітряного руху міжнародними договорами покладена на Україну, з урахуванням наявних та очікуваних потреб користувачів повітряного простору та умов діяльності на ринку послуг авіаційного транспорту в Україні та в Європейському регіоні. Відповідно кожна авіакомпанія, яка літає в повітряному просторі України, платить провайдеру за послуги. За рахунок цього Украерорух і існує.

Читайте также:

Мне в кафе нельзя, а Зеленскому можно?

Аби забезпечити безперебійну роботу, Украерорух запровадив низку антикризових заходів, спрямованих на скорочення операційних та експлуатаційних витрат до мінімально можливого рівня, що не впливає на безпеку аеронавігаційного обслуговування.

Від 5 червня внутрішні польоти в Україні відновилися, перші міжнародні рейси розпочалися з 15 червня, разом з МЗС ми проводимо переговори з владами інших країн про якнайшвидше відкриття кордонів для українських громадян. Наразі для українців уже відкриті Туреччина, Єгипет, Албанія, Хорватія, Чорногорія, Велика Британія, США та інші. Подальше відновлення авіасполучення залежить від сприятливої епідемічної ситуації.

Читайте также:

За останню добу в Україні зафіксовано 543 нові випадки коронавірусної хвороби COVID-19

Але незважаючи на все це, польоти в українському небі відновлюються повільно. У червні Украерорух забезпечив аеронавігаційним обслуговуванням 4 584 рейси — це на 87,1% менше порівняно з червнем 2019 року. Критично низьким залишаються і обсяги транзитних польотів.

Ми провели переговори з міжнародними партнерами, щоб підтримати ліквідність підприємства Європейський банк реконструкції та розвитку надав Украероруху 25 мільйонів євро в кредит на три роки. Фінансування є частиною Пакета солідарності ЄБРР, основне призначення якого — забезпечення безперервності надання ключових послуг, незважаючи на економічний вплив COVID-19. Звісно, всі фінансові питання ці гроші не вирішать. Проте підприємство певний тривалий час зможе працювати без ризику втрати платоспроможності та зберегти унікальних фахівців підприємства. Які у скрутний момент залишилися працювати, щоб літати в Україні було безпечно.

Відповідно до погодженої з ЄБРР фінансової моделі, щомісячний розмір витрат обмежується 130−150 мільйонами гривень, що зумовлено необхідністю довготривалого дофінансування загальних витрат підприємства та обмеженим розміром залученої кредитної допомоги.

За прогнозами, відновлення докризових обсягів повітряного руху очікується на кінець 2022 року. А інтенсивність польотів досягне половини від минулорічних обсягів наприкінці 2020 року. Доходи від пожвавлення повітряного руху у липні підприємство може отримати тільки в середині вересня. І звісно, лише за умови, що всі користувачі повітряного простору платитимуть за послуги. Питання відновлення авіації є надважливим на державному рівні. Безперебійна робота провайдера є гарантією безпеки польотів у повітряному просторі будь-якої країни.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Те, кто достаточно умен, чтобы не лезть в политику, наказываются тем, что ими правят люди глупее их самих."

© Платон

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

Врач рассказала о шокирующих последствиях шумной свадьбы во Львове

В Минске протестующие строят баррикады (обновлено)

Марк Гордиенко: Мы стали свидетелями и активными участниками краха “русского мира”

Замглавы ОП требовал для Стерненко подозрение, предусматривающее пожизненное

Отпуск во время пандемии: как отдыхают украинцы и сколько это стоит

Сеть TikTok не передавала данные китайским властям – ЦРУ

“Им наплевать на этих парней”: Лукашенко о неприезде прокуроров по вагнеровцам

Киев и восемь областей не готовы к ослаблению карантина – Минздрав

Twitter провел переговоры о возможной покупке TikTok

Лукашенко договорился с Путиным по ЧВК Вагнера

Дело совсем не в “защите своих”: почему для Москвы так нежелательна выдача “вагнеровцев” в Украину, – мнение

Зеленский поздравил строителей с профессиональным праздником

Google создала онлайн-платформу для обучения в Индии

Пентагон заключил с SpaceX контракт на $316 миллионов

Nature: Якою пандемія коронавірусу буде в 2021 році?

В США создали устройство, позволяющее общаться с голограммой

Висунути Олексія Кучеренка – правильний крок “Батьківщини”, який може вплинути і на загальну картину виборів, і на партійні рейтинги, – Саакян

Карантин пошел Nintendo на пользу – доходы производителя видеоигр выросли

The Guardian: У Європі друга хвиля COVID-19, хоча лікарі ще не отямились від першої

Выборы в США. Зеленский призвал украинцев не вмешиваться: Не разменивайте страну