USD28.2033

В “Борисполе” задержан легендарный “киборг” “Барс”

В киевском аэропорту “Борисполь” задержали бойца АТО Станислава Корбаня, известного под позывным “Барс”, который героически защищал Донецкий аэропорт.

Об этом в Facebook написал адвокат Влад Добош.

Сообщается, что “киборга” задержали по постановлению судьи Октябрьского райсуда Мариуполя Шатилова. Обвинили бойца в том, что в зоне АТО он некоторое время передвигался на машине, на которую не имел документов.

Читайте также:

В Украине нашли второй Чернобыль

Позже Корбаня госпитализировали.

По данным “Правого сектора”, “Барс” прилетел в Борисполь после реабилитации, которую проходил в Сеуле после ранения, которое он получил в бою под Белокаменкой.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (10)

  • — 17.03.2016 01:23

    ШЛЮХА ПИДРОШЕНЬКИВСЬКА ..ТЕБЕ СКОРО ПИЗДА

    0
  • rub
    — 17.03.2016 08:16
    flag

    В “Борисполе” задержан легендарный “киборг” “Барс” – смешное название придумали журналисты для бывшего кочегара с бани и очередного мародера со справкой о неадекватности .

    -1
    • — 17.03.2016 12:49
      flag

      Руб, тобі Станіслав особистий ворог? Він у тебе спалив дім? Він у тебе украв майно? Якщо ти цього не оголосив, то він тобі не ворог і зла тобі не робив. Висновок; ти автоматичний говонмет.

      2
      • rub
        — 17.03.2016 14:52
        flag

        я знаю що цей полтавський кочегар бані їздив на віджатих авто з АТОшними номерами доволі представницького класу, на яких наврядчі вирішував військові завдання на благо неньки України, а про його подвиги та геройства ніхто в його рідномц місті й нечув… такщо мочи краще,- ручний гавномет.

        0
        • — 17.03.2016 18:21

          не пиЗДЫ МУСАРСЬКИЙ ПИДОР ВИДУИ ТИ МОЖЕШЬ ШОСЬ ЗНАТИ..ХТО КУЛА ИЗДИВ..ЯКШО ТИ НЕ СБУшна ПИЗДА ЧИ НЕ МУСОРСЬКА..МАЛО ВАС ПОСАНЫ ПРАВОСЕКИ ВБИЛИ НА МАЙДАНИ

          0
      • rub
        — 17.03.2016 14:57
        flag

        і на фото цей герой віджатих авто Барс виглядає схожим на Барсіка більше…
        але не будемо судити людину,- в нас є суд він у всьому розбереться – винен,- відсидить не дивлячись на ніякі геройства. закон для усіх один, ми ж за це боремось?!

        -1
      • rub
        — 17.03.2016 15:11
        flag

        Пантілєй по твоєму ручному гавнометанню с питання
        1 як давно для героїв- патріотів стало актуальним питання “спалити дім”? “вкрасти майно”? щоб стати ворогом? (москалі мені теж дім не спалили і мого особистого нічого не вкрали і я про це “не оголосив” вони мені не “ворого” по твоєму?!
        2 з чого ти зробив висновок що Стасік Барсік мені ворог? з того що він був кочегаром у бані(запитай у нього) і що був на обліку у медичних закладах з певними захворюваннями(можешь подати запит до цих установ)…?!
        а те що пишуть “Обвинили бойца в том, что в зоне АТО он некоторое время передвигался на машине, на которую не имел документов.” так це факт. цьму є купа свідків.

        0
  • — 17.03.2016 09:18
    flag

    Очередной обморок… Как это Савченко и Сенцов только выдерживают…

    0