USD28.2033

Веловінниця-2018: чиновники на байках, міський велопрокат і велошколи для леді

Вже у 2018 році вінницькі чиновники пересядуть на велосипеди, у місті всюди з’являться велопарковки, муніципальний велопрокат та велошкола для жінок, де навчатимуть їздити на байком як леді. Будувати такі сміливі плани місту дозволив грант в розмірі близько 7,5 мільйона гривень, який нещодавно отримала Вінниця від Швейцарського бюро співробітництва в Україні.
18 грудня в приміщенні іHUB відбулася презентація попереднього проекту розвитку велоінфраструктури та його обговорення за участю городян, котрі цікавляться та пропагують велорух у місті.

розвиток міської велоінфраструктури (встановлення 30-ти велопарковок біля шкіл, лікарень, інших бюджетних установ);
велосипеди в муніципалітеті (закупівля 40 велосипедів для працівників муніципалітету та комунальних підприємств);
муніципальний велопрокат (встановлення переважно на правобережжі міста станцій на 150 паркомісць зі 120-ма велосипедами);
муніципальна велошкола та промоція (навчання дітей як їздити на велосипеді, а також курси для жінок – як залишатися леді, сидячи на байку).
Під час презентації проекту учасниками зустрічі відбулося обговорення усіх чотирьох його компонентів. Обговорення тривало у форматі «світового кафе» – кожен міг внести свої пропозиції та зауваження, котрі під час реалізації проекту мають бути враховані.

Чиновник як велосипедист
Чи не найбільш цікавим пунктом програми стали велосипеді в муніципалітеті. Спеціально для цього у Вінницькій міськраді опитали понад 700 працівників, з яких 200 відповіли, що готові їздити велосипедами, якщо їх закуплять. Ще три сотні респондентів відповіли, що готові пересісти на велосипеди, якщо на роботі будуть створені умови – душові та перевдягальні.

Читайте также:

Американець і бразилець безкоштовно навчатимуть вінницьких дітей англійській мові

Мені би дуже хотілося їздити на велосипеді на роботу. Свого часу, у 2010 році я жив у Казахстані в Алмати і пробував їздити велосипедом. Там абсолютно жодної інфраструктури не було для цього. У 2012 році жив у Новосибірську – там трошки краща ситуація, але все ж було важко. І ось в 2014 році ми з сім’єю повернулися до Вінниці. Одразу ж придбали велосипеди собі і дітям. На тому контрасті Вінниця просто здалася надзвичайно розвиненою в плані велоруху. Так, не все у нас ідеально, але ми рухаємося впевнено. І той план – 85 кілометрів велодоріжок до 2020 року – дуже амбітний, та все ж виконати його ми дуже стараємося.

Читайте также:

Понад десяток пожежних машин у Вінниці гасили уявне загоряння

Крім того, зі Швейцарським бюро співробітництва Вінниця вже має
спільний проект – це сучасна альтернативна котельня на вулиці Баженова та реновація значної частини тепломереж. Коли говорили про наступний грант, то швейцарські колеги сказали, що дуже би хотіли зробити щось таке, що почало би змінювати свідомість людей. Розвиток велосипедного руху – саме така річ, – сказав заступний міського голови Владислав Скальський, котрий також брав участь в напрацюванні ідей до проекту.

Під час обговорення цього компонету, було запропоновано організувати якісне обслуговування для цих чотирьох десятків велосипедів:
облаштувати окремий паркінг
облаштування душової та роздягальні, аби службовці не бруднили робочий одяг та не порушували дрескод
встановити відповідне маркування, яке би визначало, що це велосипеди саме із муніципалітету (наприклад, значок Вінницької міської ради)
дозволити використовувати велосипеди лише у службовий час.
– Так, чиновник не буде забирати цей велосипед додому. Бо на всіх не вистачить. Тому працівники мерії та комунальних підприємств можуть використовувати байки у робочий час, якщо потрібно поїхати на якусь зустріч, – розповіла директор Інституту розвитку міст Аліна Дяченко.

За попередніми підрахунками, планується для муніципалітету придбати 40 велосипедів – 32 звичайних та 8 електробайків.
Муніципальний велопрокат
Півтора десятка модульних станцій, на кожній – по 10 паркомісць та по 8 велосипедів планується обладнати до кінця 2018 року. Попередньо, криті станції розташовуватимуться у різних частинах міста, переважно – на правому березі міста. Таким чином велосипеди поступово мають стати частиною громадського транспорту: взявши на прокат велосипед в одній частині міста його можна буде залишити в іншій на сеціальній парковці.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Если вы смотрите телевизор - вы, должно быть, заметили, что хорошие парни побеждают плохих всегда, кроме девятичасовых новостей."

Пауло Коэльо заявил, что не высказывался в поддержку Тимошенко

Доба на фронті: внаслідок злочинних обстрілів один представник ДСНС України отримав поранення

Приговор Януковичу будут оглашать со скандалом. Адвокаты заявляют о нарушениях процедуры, в суде утверждают обратное

В Киеве из академии искусств за выставку исключили студента – СМИ

Черговий звіт Human Rights Watch надто вже лагідний щодо Росії

Сайт Вселенской патриархии внес ПЦУ в список автокефалий

Полиция начала расследовать хищения на строительстве экспресса “Киев — “Борисполь”

Стало известно, когда Украина станет членом ЕС: «друзья и дата»

“Я в деле”: Вакарчук заявил о походе в политику

У Вінниці за ніч випала рекордна кількість снігу

7 цікавих фактів про газові угоди

16 вінничанок виборюватимуть титул “Міс Вінниця-2019”

Во время лунного затмения впервые зафиксировали падение метеорита

Оскар-2019: претенденты на главную кинопремию. Инфографика

У Вінниці готуватимуть IТ-спеціалістів за 4 місяці

Блогер: Государство-пират РФ превратило Черное море в Карибы пиратской эпохи

Зеленский начал работать на эпатаже: «взял пример с известного блогера»

На дорогах Вінниччини через снігопади обмежили рух великогабаритного транспорту

В итальянских больницах скоро будут работать роботы – СМИ

Центр Довженко запустит “Фабрику соцреализма”