USD28.2033

Винахідник контекстної реклами в інтернеті покаявся перед людством

“Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри”, – запевнив програміст Ітан Цукерман.

Дизайнер і програміст Ітан Цукерман попросив вибачення у користувачів інтернету за те, що в середині 1990-х років він створив перші спливаючі вікна з рекламою, пише журнал Xakep. Велика стаття Цукермана була опублікована у виданні The Atlantic під заголовком “Первородний гріх інтернету”.

Двадцять років тому Цукерман працював у компанії Tripod, яка змінила чимало сфер діяльності, перш ніж зупинилася на рекламному бізнесі. Фактично компанія стала піонером таргетованої реклами, займаючись аналізом сторінок користувачів. В результаті цієї діяльності і були створені спливаючі рекламні вікна, які й донині доставляють незручності багатьом користувачам.

“Це був спосіб зв’язати зміст рекламного повідомлення з користувацької сторінкою без розміщення реклами безпосередньо на сторінці, оскільки рекламодавців турбували небажані асоціації між рекламним брендом і контентом сторінки. Зокрема, рішення з’явилося після того, як великий автовиробник обурився через те, що куплені ними банери розміщувалися на сторінці про анальний секс. Я написав код для запуску окремого вікна і завантаження туди рекламного банера. Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри”, – написав Цукерман.

Читайте также:

Ученые открыли новую Теорию всего

Через пару тижнів конкурентний сайт Geocities скопіював спливаючі вікна, використовуючи програмний код Цукермана, в тому числі Javascript і Perl-скрипт на стороні сервера. Так зародилася рекламна бізнес-модель, яка існує і понині. Саме рекламний бізнес в мережі Цукерман і назвав “первородним гріхом інтернету”.

Крім того, у статті Цукермана зазначається, що багато компаній, що використовують цю модель заробітку (наприклад, Google і Facebook), все частіше втручаються в приватне життя користувачів, намагаючись дізнатися про них якомога більше.

На думку Цукермана, інтернет ще може і повинен повернутися до своєї безрекламной “первісної сутності”, відмовившись від існуючої моделі, яка вичерпала себе. Щоб зробити це, компанії повинні перейти на використання платної підписки і мікроплатежів, а користувачам необхідно заохотити це починання, оплачуючи контент грошима, а не власною увагою. За матеріалами: newsru.com

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В управлении государством главное – соблюдать все формальности, а на мораль можно и не обращать внимания. "

© Марк Твен

Аtlantic Сouncil: Как разоблачается иностранное вмешательство в украинские выборы

Гибнут люди, а Совбез ООН бессильный: Украина призывает к реформе

10 фактів про російського генерала Прокопчука, який може очолити Інтерпол

“Мистецтво” красти, або Плюси і мінуси ProZorro

Стало известно о новой проблеме Керченского моста

Письменник: Таке враження, що Україна все робить у свинячий голос

Британия обратилась к РФ из-за дестабилизации на Азовском море

Сенаторы США выступили против разведчика РФ во главе Интерпола

Кроки до повноцінного запуску ДБР

Украинцы Канады призвали не допустить РФ к управлению Интерполом

Добра звістка з Опоблоку: нам щастить із реваншистами

Карта Украины изменится навсегда: Рада приняла революционное решение

Дом вместо общежития на Печерске: кто скупает квартиры – СМИ

Ким Кремль може замінити Гундяєва й чому. ФОТОФАКТ

115-этажную высотку Тигипко постигла участь застройки Сенного рынка: детали наглой схемы

Следующая сессия ПА НАТО впервые пройдет в Киеве – Геращенко

Блогер: Россия засветила запрещенные ракеты. ФОТО

Героиней нового фильма Пираты Карибского моря станет женщина

Мэр украинского города признался, что «скучает» по временам Сталина: Я бы вас расстрелял

Туреччина – Україна: Шевченко розповів, чого забракло його команді для перемоги