USD28.2033

Винахідник контекстної реклами в інтернеті покаявся перед людством

“Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри”, – запевнив програміст Ітан Цукерман.

Дизайнер і програміст Ітан Цукерман попросив вибачення у користувачів інтернету за те, що в середині 1990-х років він створив перші спливаючі вікна з рекламою, пише журнал Xakep. Велика стаття Цукермана була опублікована у виданні The Atlantic під заголовком “Первородний гріх інтернету”.

Двадцять років тому Цукерман працював у компанії Tripod, яка змінила чимало сфер діяльності, перш ніж зупинилася на рекламному бізнесі. Фактично компанія стала піонером таргетованої реклами, займаючись аналізом сторінок користувачів. В результаті цієї діяльності і були створені спливаючі рекламні вікна, які й донині доставляють незручності багатьом користувачам.

“Це був спосіб зв’язати зміст рекламного повідомлення з користувацької сторінкою без розміщення реклами безпосередньо на сторінці, оскільки рекламодавців турбували небажані асоціації між рекламним брендом і контентом сторінки. Зокрема, рішення з’явилося після того, як великий автовиробник обурився через те, що куплені ними банери розміщувалися на сторінці про анальний секс. Я написав код для запуску окремого вікна і завантаження туди рекламного банера. Я прошу вибачення. У нас були добрі наміри”, – написав Цукерман.

Читайте также:

ЕС требует, чтобы соцсети не распространяли фейковые новости

Через пару тижнів конкурентний сайт Geocities скопіював спливаючі вікна, використовуючи програмний код Цукермана, в тому числі Javascript і Perl-скрипт на стороні сервера. Так зародилася рекламна бізнес-модель, яка існує і понині. Саме рекламний бізнес в мережі Цукерман і назвав “первородним гріхом інтернету”.

Крім того, у статті Цукермана зазначається, що багато компаній, що використовують цю модель заробітку (наприклад, Google і Facebook), все частіше втручаються в приватне життя користувачів, намагаючись дізнатися про них якомога більше.

На думку Цукермана, інтернет ще може і повинен повернутися до своєї безрекламной “первісної сутності”, відмовившись від існуючої моделі, яка вичерпала себе. Щоб зробити це, компанії повинні перейти на використання платної підписки і мікроплатежів, а користувачам необхідно заохотити це починання, оплачуючи контент грошима, а не власною увагою. За матеріалами: newsru.com

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Все политики делятся на два класса: те кто прикрываясь добром творят зло, и тех кто творит зло не прикрываясь ничем."

Доба на фронті: 43 обстріли, двоє захисників України отримали поранення

Аварийные мосты в Украине: Омелян озвучил шокирующие цифры

Выборы в Украине могут не состояться: что происходит

В форме и с адвокатом: Бочковский пытался прийти на работу в ГСЧС

Небольшая победа в борьбе с незаконными стройками в Киеве. ВИДЕО

Закрывайте окна, сидите дома: спасатели предупредили о худшем дне года

Премия вместо наказания: Луценко решил поощрить своего скандального заместителя

“Дирижеры войны – россияне”: Госдеп отреагировал на выводы ОБСЕ

Задержаный боевик рассказал такое про российских солдат, что у путинской разведки волосы встанут дыбом

МВД и ГСЧС обжаловали восстановление Бочковского

Новый мировой порядок. Миграционный кризис нанес сильнейший удар по глобализации

Учебный год 2018: что нужно знать о медосмотре ребенка

Лазаренко в США может пойти на примирение со следствием – СМИ

Как подготовить ребенка к детскому саду: советы психологов

Новый военный бюджет. На что тратят деньги Россия и США

Герой или сумасшедший: парень с огнестрелом пришел вершить правосудие к копам

«Радио «Свобода» назвало Стуса террористом, но это неправда, – Чаплыга

День Независимости 2018: легендарные музыканты будут развлекать жителей Львова

Комаровский: Это только начало самой мерзкой, подлой и аморальной президентской кампании в истории Украины

МОН приглашает украинцев к созданию нового правописания