Вінничани поставили на ноги «Хаммер», який поїде на війну
З майстерні ТОВ «Вінавтоцентр» на Вишеньці вийшов відремонтований американський позашляховик «Хаммер».
– Більше тижня наші майстри робили кузов, – каже представник товариства пан Ігор. – Шкурили, шпаклювали, фарбували. Всі роботи виконали безкоштовно. Як бачите, зовні машина готова в дорогу. Знаю, що є деякі проблеми з коробкою передач. Але цим займуться інші. У нас основні роботи – рихтування й фарбування. Подивитися до коробки пообіцяли в одній з ремонтних майстерень.
За словами співрозмовника, цей потужний автомобіль доставили до Вінниці зі Львова. Кому саме вона належала, чоловік не знає. Каже, це все волонтери. У цього американського дива був виведений з ладу двигун. Його відновили на СТО у Стрижавці. Зробили теж безкоштовно. Майстри просили їх не згадувати. Кажуть, не для того старалися, щоб про це в газеті писати. У них інше бажання – щоб машина скоріше вирушила в дорогу на допомогу тим, хто воює з бойовиками на Донбасі.
– Двигун працює тихенько, як на «Жигулях», – каже один з майстрів ТОВ «Вінавтоцентр» . – І це при тому, що не бензиновий, а дизельний. Класно відремонтували.
Читайте также:
Незаконний експорт товарів на понад мільярд гривень: Вінницькі працівники податкової викрили злочинну схему
– Якби я робив цю тачку, встановив би спереду броню для захисту коліс, – ділиться думками один з клієнтів майстерні.- У першу чергу куди ціляться? По колесах бють! А захисту ніякого.
Вгорі на кузові є люк, поруч гніздо для вогнепальної зброї. Лобове скло, як з боку водія, так і пасажира, при необхідності закривається металевими шторками. Відкритою залишається тільки вузька смужка.
Читайте также:
На восьми вулицях Вінниці тимчасово відбудеться відключення електроенергії
Модель відремонтованого американського позашляховика має назву Hummer H1. Майстри з ТОВ «Вінавтоцентр» пояснюють, що такої моделі машини виготовляли з 1992 по 2006 роки. Його потужність – 170 кінських сил. Завдяки широко поставленим по кутах кузова великим колесам, автомобіль може долати круті підйоми і спуски, до 60 градусів, переправлятися через водні переправи глибиною до 70 сантиметрів. Виробництво таких моделей було обмежене. Вже тому цей «екземпляр» є свого роду унікальним.
– Можливо, така модель справді рідкісна, – додає пан Ігор. – Але таких «Хаммерів», як мені розповідали, привезли аж три. Інші два також у процесі ремонту. Їх теж готують на війну.