USD28.2033

Вітренко розповів про новий арбітраж проти “Газпрому”

Вітренко розповів про новий арбітраж проти "Газпрому"

Стокгольмський арбітраж дійсно об’єднав позови сторін у рамках нового арбітражного процесу.

Із боку “Газпрому” позовні вимоги фактично полягають у тому, щоб “повернути все, як було”.

Із боку “Нафтогазу” основні вимоги:

1) Переглянути транзитний тариф на 2018-й і 2019 роки. Таке право передбачено контрактом. Раніше ми також вимагали перегляду тарифу, але попередній арбітражний трибунал визнав, що запит на перегляд тарифу, який “Нафтогаз” відправив “Газпромові” 2009 року, не відповідав формальним вимогам. Навесні 2018-го ми відправили новий запит, який уже точно задовольняє всі формальні вимоги, тому ми розраховуємо на перемогу за цією вимогою.

2) Компенсувати збитки за невиконання “Газпромом” контракту на поставку газу (зі змінами, внесеними попереднім арбітражем). Компенсації підлягає різниця між переглянутою контрактною ціною (формула якої була змінена попереднім арбітражним трибуналом) та ціною, за якою “Нафтогаз” вимушений заміщувати поставки газу від “Газпрому” поставками газу з Європи.

Читайте также:

Сазонов: Неужели лидеры ЕС осознали, что гопника нужно сильно бить, не теряя лишних калорий на уговоры?

Загальна сума цих вимог із нашого боку вже перевищує 12 млрд дол. (включно з відсотками). Ми довели нашу спроможність вигравати в “Газпрому” мільярди доларів в арбітражі, тому впевнені в обґрунтованості наших позовних вимог.

Новий арбітражний процес ніяк не скасовує обов’язку “Газпрому” заплатити нам 2,6 млрд дол. за рішенням попеднього арбітражу (2,1 млрд дол. ми вже стягнули й останні місяці стягуємо по 9 млн дол.).

Читайте также:

The Guardian: Россия вряд ли станет менее агрессивно шпионить, предупреждают аналитики

Нові-старі вимоги “Газпрому” видаються витрачанням часу та грошей його з боку – через простий принцип, що арбітраж не може виносити рішення із питань, які вже розглядали в попередньому арбітражі.

Чому ж вони подали до нового арбітражу, а не просто продовжують боротися за апеляцію, яку подали на рішення попереднього арбітражу?

Моє особисте пояснення – вірогідно, що вони просто чекають на нових представників “Нафтогазу”. Щоб із ними домовлятися про “повернення балансу у відносинах між компаніями”. Нагадаю, що цей баланс полягав у тому, що з України щорічно викачувалися мільярди до “Газпрому”, а тепер “Газпром” вимушений платити “Нафтогазові” за транзит на 700 млн дол. більше за транзит, ніж “Нафтогаз” витрачає на весь імпортований газ.

 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"Если вы смотрите телевизор - вы, должно быть, заметили, что хорошие парни побеждают плохих всегда, кроме девятичасовых новостей."

Украинским водителям подсунули “черное” горючее: за что мы платим и кому

Митрополит Епифаний проведет первую литургию 16 декабря

В Житомирской области разбился военный самолет Су-27, летчик погиб

Порошенко: Для Кремля РПЦ – важный инструмент влияния на Украину

Двери нашей церкви открыты для всех – предстоятель Епифаний

Артисти з Англії у Вінниці провели інклюзивний майстер-клас

Прогноз погоды в Украине: морозы подготовили опасное испытание каждому, спрятаться не выйдет

Митрополит Михаил снял кандидатуру перед вторым голосованием

“Укрзализныця” окончательно потеряла совесть: цены на билеты в 2019 году добьют украинцев

Сегодня основана объединенная украинская церковь – Порошенко

Порошенко отметил роль Ющенко в получении автокефалии

Перенос мобильного номера: когда стартует услуга и что нужно сделать уже сегодня

Объединительный собор избрал главу Украинской церкви – источник

Новую почту пожирает огненный монстр: из пламени пытаются спасти хоть что-нибудь

Объединительный собор: первый тур голосования завершился

Боевики изрешетили дом с мирными жителями: десятки семей молят о помощи

У троих иерархов есть шанс стать главой новой церкви – религиовед

Украинские заробитчане массово сбегают во Францию: все о зарплатах, вакансиях и ценах

Официально: в Софии Киевской начался объединительный собор

Укрзализныця отменила популярную услугу: что нужно знать пассажирам, чтобы не потерять деньги