Фото: «Укрзалізниця» обіцяє компенсацію пасажирам за незручності внаслідок хакерської атаки (facebook.com/Ukrzaliznytsia) Автор: Едуард Ткач
Компанія «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків на поїзди після кібератаки. Наразі вже доступні певні функції.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram «Укрзалізниці».
«Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці», — йдеться у повідомленні.
Наразі відомо, що на першому етапі буде працювати лише базовий функціонал, а саме: продаж та повернення квитків на всі напрямки «глибиною» 20 діб. При цьому можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу.
В УЗ наголосили, що внаслідок кібератаки — витоку жодної сенситивної інформації не допущено.
«Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських», — додали в компанії.
Також в «Укрзалізниці» поінформували, що вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні. Зокрема, для підстраховки. Поїзди у свою чергу, як і в попередні, курсують за розкладом.
Оновлено о 08:00
В «Укрзалізниці» ще раз підтвердили, що послуга придбання квитків та їх повернення відновлена, однак зараз система переживає пікові навантаження, через що можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Тому компанія звертається з проханням до пасажирів користуватися застосунком УЗ виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
«Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди. Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків — просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку», — йдеться у повідомленні.
Також в УЗ додали, що повернути раніше придбанні в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Кібератака на «Укрзалізницю»
Нагадаємо, у неділю 23 березня стало відомо, що в зранку «Укрзалізниці» стався технічний збій, що призвело до неможливості купити квитки на потяги онлайн.
Крім того, через сейчас не працювали онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Причиною стала кібератака.
Детальніше про наслідки кібератаки на УЗ — читайте в матеріалі РБК-Україна.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.