USD28.2033

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Сьогодні транспортний комітет парламенту буде розглядати законопроект, який передбачає посилення відповідальності за перевантажені фури на дорогах №9391. 

Пропонується штрафувати перевізників на суму від 8500 до 34 000 грн за порушення габаритно-вагових норм. Чинні норми допускають загальну вагу (автомобіль + вантаж) не більше 40 тон. При цьому, навантаження не має перевищувати 11 тон на одну вісь.

Здається, законодавча ініціатива добра, має прибрати перевантажені фури з доріг та наповнити Дорожний фонд. Та це лише на перший погляд. 

Без зміни системи габаритно-вагового контролю введення норми призведе до збільшення корупційних поборів на дорогах та не наповнить бюджет Дорожнього фонду. 

У габаритно-ваговому контролі варто ставити у пріорітет стаціонарні пости габаритно-вагового контролю, які нараховують штраф в автоматичному режимі. 

Зараз же Міністерство інфраструктури та Укртрансбезпека роблять акцент на пересувних пунктах габаритно-вагового контролю. У ЄС мобільні пункти є тільки допоміжним інструментом контролю. В Україні ж мобільні пункти стали основними. 

Читайте также:

Чиновника Государственного космического агентства поймали на взятке

Ключова відмінність між стаціонарним та мобільним пунктами ГВВ є людський фактор. Тобто, з інспектором трансбезпеки можна “порєшать”. На стаціонарному пункті такої можливості немає, штраф нараховується в автоматичному режимі. 

Тобто, збільшення штрафів без зміни самої системи контролю призведе тільки до збільшення хабарів, а Дорожній фонд як був дірявим, таким і залишиться. 

Згідно статистики, у 2018 році автомобільними дорогами України було перевезено 186,7 млн. тон, що на 5,8% більше показника 2017 року.

Незважаючи на негативну оцінку законопроекту з боку Головного науково-експортного управління ВР, можна очікувати, що законопроект таки має перспективу. Чому ж ні? – корупційний потік збільшиться, дороги далі руйнуватимуться, а значить, і гроші на їх ремонт виділятимуться. Усі у виграші. Окрім простих держави та простих автомобілістів. 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"У нас начинается тяжелый период жизни: парламентские, затем еще страшнее - президентские выборы"

© А.Лукашенко

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

Шулипа: Путин в очередной раз четко дал понять, что Украина во многом пребывает в российской внешнеполитической парадигме

США в годовщину оккупации Крыма: Россия силой захватила часть Украины

Суд обязал предоставить защите Антоненко выводы о росте убийц Шеремета

Эвакуированные из КНР проходят проверку в Харькове

В Минцифры будут учить создавать стартапы

Істерика щодо коронавірусу й евакуації українців демонструє справжній рівень нашої освіти – Фурса

“Цинічна провокація”? Попасна відчула на собі “наближення миру”. ВІДЕО

Рада минутой молчания почтила память погибших во время Революции Достоинства

В работе Instagram произошел сбой, который ощутили и в Украине

Новая бредовая затея Зеленского угрожает медреформе

Рік тому тут була вода: місцями Світязь нагадує Аральске море. ФОТО

Сегодня – День Героев Небесной Сотни

Европейская ракета Ariane 5 вывела на орбиту два спутника

Financial Times: Ахметов вытесняет Коломойского в борьбе за влияние на президента

Прокурор одесской области Максим Вихор получил последнее предупреждение 

SpaceX в следующем году планирует отправить туристов в космос

Представитель Украины в Совбезе ООН дал сигнал к захвату Крыма?

Сивохо оказывает фактическое содействие российской агрессии – Портников

Запуск Antares: в космической программе были задействованы два черниговских предприятия

Відновлення роботи ATR – справа честі для України