USD28.2033

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Сьогодні транспортний комітет парламенту буде розглядати законопроект, який передбачає посилення відповідальності за перевантажені фури на дорогах №9391. 

Пропонується штрафувати перевізників на суму від 8500 до 34 000 грн за порушення габаритно-вагових норм. Чинні норми допускають загальну вагу (автомобіль + вантаж) не більше 40 тон. При цьому, навантаження не має перевищувати 11 тон на одну вісь.

Здається, законодавча ініціатива добра, має прибрати перевантажені фури з доріг та наповнити Дорожний фонд. Та це лише на перший погляд. 

Без зміни системи габаритно-вагового контролю введення норми призведе до збільшення корупційних поборів на дорогах та не наповнить бюджет Дорожнього фонду. 

У габаритно-ваговому контролі варто ставити у пріорітет стаціонарні пости габаритно-вагового контролю, які нараховують штраф в автоматичному режимі. 

Зараз же Міністерство інфраструктури та Укртрансбезпека роблять акцент на пересувних пунктах габаритно-вагового контролю. У ЄС мобільні пункти є тільки допоміжним інструментом контролю. В Україні ж мобільні пункти стали основними. 

Читайте также:

Мабуть, і на цих виборах українці розчарують Путіна

Ключова відмінність між стаціонарним та мобільним пунктами ГВВ є людський фактор. Тобто, з інспектором трансбезпеки можна “порєшать”. На стаціонарному пункті такої можливості немає, штраф нараховується в автоматичному режимі. 

Тобто, збільшення штрафів без зміни самої системи контролю призведе тільки до збільшення хабарів, а Дорожній фонд як був дірявим, таким і залишиться. 

Згідно статистики, у 2018 році автомобільними дорогами України було перевезено 186,7 млн. тон, що на 5,8% більше показника 2017 року.

Незважаючи на негативну оцінку законопроекту з боку Головного науково-експортного управління ВР, можна очікувати, що законопроект таки має перспективу. Чому ж ні? – корупційний потік збільшиться, дороги далі руйнуватимуться, а значить, і гроші на їх ремонт виділятимуться. Усі у виграші. Окрім простих держави та простих автомобілістів. 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"У нас начинается тяжелый период жизни: парламентские, затем еще страшнее - президентские выборы"

© А.Лукашенко

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

Кому все-таки были выгодны убийства на Майдане?

В 2019 году в столице будет заменено более 100 км труб теплоснабжения, – КГГА

Обвинение против Онищенко передали в суд

Раскрыта новая подлость оккупантов в Крыму: «Подавляют волю и достоинство»

СБУ подтвердила, что у епископа Гедеона были паспорта трех стран

Apple планирует выпуск нового MacBook Pro с самым большим экраном

Линкявичюс: Запад недооценивает информационное влияние России

Президентская кампания: эмоции против разума

Глава УГКЦ на Благовещение отслужит литургию в Софии Киевской

У Кличко придумали новую схему наживы на коммуналке: “миллионы киевлян под ударом”

Новая Зеландия проверит риски по использованию Huawei в сетях 5G

В Черном море пройдут учения “Си Бриз-2019”

Меркель, виводячи інтереси німців з поля російсько-українського бою, має рацію – політолог

Новая Зеландия хочет повысить налоги для Google и Facebook

Глава ОБСЕ снова высказался о запрете наблюдателей от России

В столице откроются обновленные кинотеатры для детей

Сепаратист-Калоша (Костянтин Бедовой): Організація С14 – вбивці і неонацисти

В кинотеатрах покажут фильм об одном из старейших городов мира

Климкин о конфереции в Мюнхене: Диванная позиция раздражает

Штаб ООС: Російські окупаційні війська 10 разів порушили режим припинення вогню