USD28.2033

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Збільшити хабарі чи наповнити Дорожний фонд? Як законодавці каратимуть за перевантажені фури

Сьогодні транспортний комітет парламенту буде розглядати законопроект, який передбачає посилення відповідальності за перевантажені фури на дорогах №9391. 

Пропонується штрафувати перевізників на суму від 8500 до 34 000 грн за порушення габаритно-вагових норм. Чинні норми допускають загальну вагу (автомобіль + вантаж) не більше 40 тон. При цьому, навантаження не має перевищувати 11 тон на одну вісь.

Здається, законодавча ініціатива добра, має прибрати перевантажені фури з доріг та наповнити Дорожний фонд. Та це лише на перший погляд. 

Без зміни системи габаритно-вагового контролю введення норми призведе до збільшення корупційних поборів на дорогах та не наповнить бюджет Дорожнього фонду. 

У габаритно-ваговому контролі варто ставити у пріорітет стаціонарні пости габаритно-вагового контролю, які нараховують штраф в автоматичному режимі. 

Зараз же Міністерство інфраструктури та Укртрансбезпека роблять акцент на пересувних пунктах габаритно-вагового контролю. У ЄС мобільні пункти є тільки допоміжним інструментом контролю. В Україні ж мобільні пункти стали основними. 

Читайте также:

О каком туризме мы говорим, когда люди постоянно тонут в водах Азовского моря? – волонтер

Ключова відмінність між стаціонарним та мобільним пунктами ГВВ є людський фактор. Тобто, з інспектором трансбезпеки можна “порєшать”. На стаціонарному пункті такої можливості немає, штраф нараховується в автоматичному режимі. 

Тобто, збільшення штрафів без зміни самої системи контролю призведе тільки до збільшення хабарів, а Дорожній фонд як був дірявим, таким і залишиться. 

Згідно статистики, у 2018 році автомобільними дорогами України було перевезено 186,7 млн. тон, що на 5,8% більше показника 2017 року.

Незважаючи на негативну оцінку законопроекту з боку Головного науково-експортного управління ВР, можна очікувати, що законопроект таки має перспективу. Чому ж ні? – корупційний потік збільшиться, дороги далі руйнуватимуться, а значить, і гроші на їх ремонт виділятимуться. Усі у виграші. Окрім простих держави та простих автомобілістів. 

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В политики идут не те, кто знает, что нужно делать, а те, кто знает, что нужно говорить."

© Стас Янковский

Регистрация

(Максимальный размер файла 0,5Mb)

Восстановление паролю

Пожалуйста, введите ваш логин или адрес электронной почты.

Закон о cash rebate пойдет на пользу украинскому кино и экономике — Бородянский

Міністр МЗС України допускає укладення “великої угоди” стосовно Донбасу у “нормандському форматі”

“Украинцы — это никто и ничто” – профессор киевского вуза учил студентов любить Россию прямо на лекциях

Судьи отказываются передавать дела НАБУ в антикорсуд – ЦПК

Apple выпустила финальную версию iOS 13

Суд на два місяці заарештував “підривника” мосту Метро у Києві

Коломойский существенно ослабляет позиции нашего президента

В Украине теперь будут компенсировать иностранцам расходы на производство кино — закон

В Украине теперь будут компенсировать иностранцам расходы на производство кино — закон

Трамп отрицает договоренности с Зеленским по делу сына Байдена

Twitter вводит новую функцию, которая позволит “обуздать” токсичные дискуссии

“Тікати не буде куди!” Як у Києві влаштували Марш за клімат. ФОТО

У Києві завтра погода передбачається переважно сухою, але холодною та вітряною – синоптикиня

Зеленський призначив Євдокимова головою Служби зовнішньої розвідки

На Донеччині за першість змагалися команди РХБЗ. ФОТОРЕПОРТАЖ

Шулипа: Кремль уготовил Украине капитуляцию

Формула Штайнмайера. Пристайко сказал, на что согласилась Украина

Однією з проблем в сучасному світі є нестача часу на читання книг, – думка

Шоу “Вибори мера Києва”: чи зможемо ми зробити раціональний вибір

Два вінницьких слуги народу не підтримали скасування депутатської недоторканості.