USD28.2033

Життя – ціна хабаря в МРЕО

Життя - ціна хабаря в МРЕО

Роздуми після нашого круглого столу “ВОДІЙСЬКІ ПРАВА БЕЗ ХАБАРІВ – ВИКЛИК СИСТЕМІ”.

Хабарі в МРЕО та автошколах – це гроші і майно, за які продається-купується життя і здоров’я українців.

Нещодавно виконуючий обов’язки голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомир Новак надав такі дані: в 2016 році на всіх дорогах загинули понад 4 тис. осіб і постраждали більше 31 тисячі. Загальні втрати від ДТП в Україні за рік складають біля 2% ВВП. Відповідно до європейського методу розрахунків, втрати України від аварій на дорогах – 40 млрд. гривень на рік.

У цьому контексті хочу звернути увагу на статистичні дані Управління безпеки дорожнього руху Нацполіції, Генпрокуратури і ДСА України.

А тепер УВАГА!

– лише 11 288 порушників (6,1%) позбавлені судом права керувати транспортним засобом.

У тому числі – 6 481 порушник (9,5%) із тих 68 221, які були засуджені за керування транспортним засобом у стані сп’яніння (за ст. 130 КУпАП це стягнення має застосовуватися як ОБОВ”ЯЗКОВЕ), і лише 5 порушників (0,1%) із тих 4371, які були засуджені за залишення місця ДТП (хоча ст. 30 КУпАП каже, що позбавлення цього права застосовується до 3 років за будь-яке грубе або повторне порушення порядку користування ним).

За статтею 286 Кримінального кодексу України (“Порушення правил дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами”, якщо це спричинило каліцтво або смерть людей) в 2016 році:

Читайте также:

КСУ снова отложил рассмотрение закона о люстрации – СМИ

– було оголошено про підозру – 3392 особам, зокрема 834 тим, чиї дії спричинили смерть іншої особи;

– складено 2719 обвинувальних актів;

– 14 247 таких проваджень закрито;

– засуджено 2153 такі особи.

І знову УВАГА!

– із них лише 878 осіб (40,7%) позбавлено права керування транспортними засобами. Це при тому, що позбавлення права керування транспортними засобами прямо передбачено в ч.ч. 1 і 2 статті 286 КК і є ОБОВ”ЯЗКОВИМ покаранням за ч. 3 статті 286 КК!

Іншими словами, аварійність, травматизм і смерть на дорогах – наслідок не стільки хабарництва і підроблення документів у сфері видачі водійських прав потенційним порушникам, скільки зловживань і того ж таки хабарництва, пов’язаних з непозбавленням права керування транспортним засобом вже реальних порушників, у т.ч. злісних.

Читайте также:

ЦИК огласил первые результаты: лидирует Порошенко

Крім того, до сьогодні в КУпАП нормально не визначено положення щодо провадження по виконанню постанов про позбавлення права керування транспортним засобом. Наприклад, ніщо не заважає особі, в якої вилучено водійські права, отримати інші.

Що ж до решти, то згоден, треба:

– ввести відеофіксацію процесу здавання теоретичного та практичного іспиту;

– замінити формальну і в більшості випадків фальшиву медичну довідку ретельною перевіркою та внесенням даних про стан здоров’я до бази даних осіб, що отримали водійські права;

– запровадити європейський “Ідіот-тест” (щоб менше було на дорогах неврівноважених осіб);

– створити повну базу даних порушень ПДР та порушників;

– провести інвентаризацію ліцензій, що видаються автошколам;

– створити конкурентне середовище і підвищити рівень підготовки учнів в автошколах;

– активно виявляти підроблені документи (медичні довідки, свідоцтва автошкол) і подавати заяви про злочин.

Слід також розглянути питання щодо:

– видачі лише тимчасового посвідчення терміном на 1 чи 2 роки особі, яка здала іспити на право керування транспортом. Після спливу цього строку вирішувати, залежно від наявності порушень цією особою ПДР, видавати їй водійські права чи направляти (за її згодою) на повторне (за посиленою програмою) навчання в автошколі;

– встановлення обмеження швидкості руху (50 км/г в місті і 70 км/г за містом) для водіїв: а) які досягли 70-річного віку; б) мають проблеми із зором, слухом тощо; в) зі стажем водіння до 2 років – про що має бути позначка на автомобілі.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (Еще нет голосов, оставьте первым)
Загрузка...

Комментарии (0)

Чтобы оставить комментарий необходимо

"В политики идут не те, кто знает, что нужно делать, а те, кто знает, что нужно говорить."

© Стас Янковский

Томенко разнес Кличко за циничную выходку: «Ни одна дорога нормально не сделана»

Напруженість навколо Ірану безпосередньо відбивається на Україні. Зокрема, в ціні нафти, але не тільки

С начала года корью в Украине заболели 50 тысяч человек

Путина резко осадили в Совбезе ООН из-за закона об украинским языке: яркое видео

Стратегия Кремля в оккупированном Крыму: украинцев – тотально ассимилировать, крымских татар – изолировать

Зеленский нанес первый удар по Путину сразу после инаугурации: о чем договорился президент

Закарпатье. Президент Венгрии заявил, что Зеленский его обнадежил

Штаты временно разрешения вести бизнес с китайской компанией Huawei

Пальчевский указал на важную деталь первых дней правления Зеленского: «Покажет, куда мы двигаемся»

Ford сокращает 7 тысяч своих работников во всем мире

Зеленского окружила толпа на Банковой: “такого не было ни при одном президенте”

Зеленский является едва ли не единственным политиком в стране, который равнодушен к формату выборов – журналист

Бали, паради та вигнання злих духів: як у світі інавгурують президентів

Зеленский принял полномочия Верховного главнокомандующего

Социальный инфантилизм как он есть

Цей парламент “напрацював” на дострокові вибори – Тимошенко

Вінниця на один день перетворилась на маленьку Європу

Вакарчук назвал основную ошибку Порошенко

Депутати, які будуть проти розпуску Ради, втратять бали на наступних парламентських виборах – Лещенко

У вінницькій школі евакуювали дітей через розпилений газ