Фото: міністр цифрового розвитку Михайло Федоров (Віталій Носач, РБК-Україна) Автор: Наталія Кава
У додатку «Дія» з’явиться чат-бот на основі штучного інтелекту. Він допомагатиме контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram-канал міністра з цифрової трансформації Михайла Федорова.
«Нещодавно був черговий борд із командою «Дії», обговорювали статуси проектів. Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія», — написав Федоров.
За його словами, для створення чат-бота буде використано технологічне рішення однієї з топових міжнародних компаній.
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії», — розповів він.
Федоров зауважив, що наразі якість відповідей штучного інтелекту влаштовує його на 80%, однак у команді будуть працювати над покращенням. Зокрема, мова про швидкість відповідей на запитання.
«Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити», — підкреслив він.
Нагадаємо, у додаток «Дія» додали мапу укриттів. З її допомогою можна прокласти маршрут до найближчого безпечного місця та скористатися ще низкою можливостей.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.