У Вінниці створили логотип головного культурного бренду області – «Щедрика»

У Вінниці створили логотип “Щедрика”. Про це повідомляють у пресслужбі Вінницької ОДА.

Зазначається, що впродовж декількох місяців команда однодумців працювала над створенням головного культурного бренду Вінниччини – логотипу “Щедрик”.

У логотипі поєднано символи, які асоціюються зі “Щедриком” як в Україні, так і за кордоном: ластівка і сонце, дзвоники і нотний стан, і перші чотири ноти твору, за якими “Щедрик” впізнають в усьому світі.

“Різноманіття кольорів і супровідних змістів створюють логотипу широке варіативне коло не змінюючи суті, він може трансформуватись як в афішу, так і в мурал, в поліграфічний продукт і в сувенірну продукцію. Таке функціональне багатство робить його універсальним. Наш “Щедрик” лунає в усьому світі, вражає кожного і резонує з мільйонами сердець. “Щедрик” об’єднує країни і континенти, але варто пам’ятати, що “Щедрик”, як і його автор Микола Леонтович, народились тут, на Вінниччині, і ввібрали в себе все багатство музичної палітри рідного краю. “Щедрик – мелодія Вінниччини”, відтепер це лунатиме всюди”, – йдеться у повідомленні пресслужби.

(Еще нет голосов, оставьте первым)