Вимагання коштів у пацієнта: у Вінницькому кардіоцентрі проводять перевірку

Міністерство охорони здоровʼя, Національна служба здоров’я разом з правоохоронцями проводять перевірку факту вимагання коштів у пацієнта у Вінницькому кардіоцентрі.

Про це МОЗ повідомило у Фейсбуці, передає Укрінформ.

"Вчора у соцмережах з’явився допис про вимагання у пацієнта у Вінницькому кардіоцентрі коштів для проведення лікування та оперативного втручання. Крім того, за інформацією, викладеною в дописі, родичі пацієнта отримали перелік ліків, які потрібно докупити власним коштом. Міністерство охорони здоров’я невідкладно створило комісію та спільно з НСЗУ і правоохоронцями представники цієї групи проводять перевірку за наведеними даними", — йдеться у повідомленні.

Якщо інформація, викладена в дописі, підтвердиться, то МОЗ звернеться до власника медзакладу – Вінницької міської ради – із вимогою прийняти кадрові рішення щодо його керівництва, а відповіді матеріали будуть передані правоохоронцям.

У міністерстві наголосили на незмінності позиції: медзаклади, законтрактовані Національною службою здоров’я у межах програми медичних гарантій, повинні надавати пацієнтам ліки й медичні послуги, необхідні під час лікування, безоплатно. Вимагати від пацієнтів самостійно купувати медикаменти чи оплачувати медичні втручання, які мають надаватися безоплатно, – незаконно і неприпустимо.

В МОЗ нагадали, що у разі, якщо з пацієнта вимагають кошти, необхідно зателефонувати на гарячу лінію НСЗУ 16-77 або Міністерства охорони здоров’я: 0 800 505 201.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство охорони здоровʼя зʼясовуватиме причини диспропорції витрат лікарень одного рівня на ліки для одного пацієнта.

Фото ілюстративне

www.ukrinform.ua