Місто стійкого лідерства, справжнє та інноваційне, толерантне, збалансоване та гармонійне. Такою є ключова ідея бренду Вінниці. А ще місто має бути привабливим для інвесторів, туристів та комфортним для його жителів. За такими принципами розробляли маркетингову стратегію. Проект документа уже готовий. Він регулюватиме, яким чином Вінниця ставатиме більш конкурентоспроможною не лише в Україні, а й за кордоном. Над розробкою маркетингової стратегії та бренду працювали майже 2 роки.
“Спершу ми робили аналіз поточної ситуації: яким чином виглядає Вінниця зсередини, ззовні. Потім ми формували майбутній бажаний стан і що для цього потрібно зробити. Далі це все розкладали на конкретні заходи, конкретні цілі, які хочемо долати і яким чином ми будемо впевнені, що ми рухаємось у правильному напрямку”, – розповідає заступник Вінницького міського голови Владислав Скальський.
Над розробкою важливого для розвитку міста документа працювали майже 100 чоловік. Представники бізнесу, влади, громади, освітніх закладів. Залучали і закордонних експертів. Реалізовували проект разом із фахівцями «ПРОМІС».
“Маркетингова стратегія – це не тільки логотип чи теги і хештеги, за якими можна визначити Вінницю. Це – велика робота, пророблена по визначенню пріоритетів, цілей та заходів, які стануть рушійною силою до розвитку економіки міста”, – зазначила головний радник з питань врядування «ПРОМІС» Кейді Ворд.
(Еще нет голосов, оставьте первым)