Сьогодні о 9 ранку на поверхні води біля затонулого судна спостерігалась сіра плівка зі сріблястим нальотом і першими ознаками кольоровості.
Працівники Одеської філії Адміністрації морських портів (АМПУ) одразу повідомили про виявлене забруднення в Державну екологічну інспекцію в Одеській області, щоб зафіксувати його та здійснити процедуру відбору проб морської води.
Після фахівці провели процедуру відбору проб морської води в контрольній та фоновій точках. Ймовірною причиною забруднення води біля пляжу “Дельфін” стало саме послаблення кріплення бонового загородження. Воно встановлювалося субпідрядником – ТОВ “СМК” навколо судна DELFІ для підняття танкеру. Частина бонового загородження втратила натяжіння та занурилася у воду, що і призвело до витікання залишків нафтопродуктів та до забруднення поверхневих вод.
В АМПУ швидко відреагували:
– доставили та встановили друге коло бонового загородження, щоб закрити вхід з боку моря і не допустити розповсюдження забруднення акваторії порту; (видно на фото)
– організували локалізацію залишків нафтопродуктів за межами бонового простору біля затонулого танкера.
Також плануємо встановити скімер (очищувач) та додаткову лінію бонового загородження перед викренуванням, щоб залишки нафтопродуктів не потрапили за межі бонів на пляж “Дельфін”.
Нагадаю, що 18.07 субпідрядник здійснював спробу викренювання судна, але через допущені помилки в прорахунках розірвало трос.
І певно найважливіше, що буде далі. Завтра судновласник матиме останню спробу, щоб підняти судно. Якщо вона буде невдалою, вони передають нам право розпочати роботи силами АМПУ і це вже буде наша відповідальність.
Щоб контролювати ситуацію, у неділю та понеділок буду в Одесі та повідомлятиму вам про перебіг подій.
(Еще нет голосов, оставьте первым)